Getinten ramen

• kees

Heb vandaag mijn ramen laten tinten een uitkomst zeker met de zon, je kan nu niet meer naar binnen kijken maar wel naar buiten een foto is te zien in het smoelenboek

• edwin

En dan is er altijd de bekende dacia rijders vraag

wat mag dat kosten ?

gr edwin

• kees

Speciale prijs voor mij 300 euro maar dan staat wel zijn naam er op.

• jan

Hallo Kees,

Dat mag toch niet meer, verleden week was het bij blik op de weg, en het moest

er wel af!!!!!!!

groet,

Jan

• H@ns (Jaapaap)

Nee hoor dit mag wel (Voorruit en zijruiten van bestuurder mag niet

Zit er over te denken want is wel ideaal voor op vakantie maar aan de andere kant geeft het ook een lijkwagen look

• kees

Alles wat zich achter de B stijl bevindt mag zo donker als wat , wat de Hr Spee bedoeld is het overige verkeer en de politie wil oog kontakt hebben met de bestuurder en daar gaaat het om.

Waren hele oude afleveringen en nee hoor het is geen lijkenwagen idee maar ideaal voor eht tegen houden van de zon.

• kees

De voorste ruiten bestuurder en passagiers kant zijn ook gedaan precies tot aan de wettellijke grens 80% lichtdoorlatend.

• kees

Ik moet je hier toch even corigeren (jaapaap) een lijkenwagen heft achter geen donker getinte ramen alleen wat gordijntjes de kist is altijd zichtbaar ,he wat een raar eng verhaaltje.

• H@ns (Jaapaap)

Is het trouwens een folie of is het gespoten?

• kees

Nee het is folie met een lichtdoor laat baarheid van 5% dus geen zon meer naar binnen en wel lekker naar buiten kunnen kijken.