Weerterbergen

• Diane

We zijn afgelopen weekend naar bungalowpark Weerterbergen in Weert geweest.

We zoeken een parkeerplaats zodat we kunnen inchecken, en wat zien we?? Een MCV in de kleur Mineral Blue. Hey wat leuk, 2 Dacia's op Weerterbergen.

Zullen het mensen van dit forum zijn? Zullen we ze zien en/of herkennen van een Dacia meeting?

We gaan met onze Dacia naar het huisje, pakken uit en rijden de auto weer terug naar de parkeerplaats. Want het is een autovrijpark. Jammer, het plekje naast de Dacia is bezet.

We zoeken even verder, hey, weer een Dacia MCV, nu in de kleur gris Platine. En daarnaast is wel een plekje vrij.We parkeren onze dacia MCV er gauw naast. We lopen even een rondje om deze Dacia heen en herkennen deze auto. Deze Dacia heeft 1 cijfer anders op het kenteken dan onze Dacia. En staat ook met een foto in het smoelenboek. :)

Gaan we even later boodschappen doen, rijden weer de parkeerplaats op, en zien daar weer een Dacia MCV, in de kleur Mineral Blue. ( nee niet dezelfde als die andere :) )

Gewoon 4 Dacia's op 1 bungalowpark.

We zijn trouwens de Dacia rijders niet tegen gekomen…..

• Johnny Logan

Ja, dat krijg je als je een MCV aanschaft, dan hou je geld in je zak om ook nog naar een bungalowpark te gaan en hebben anderen (ondernemers) er ook baat bij :)

• piewie

Of was het een “groot-gezinnen-korting-weekend”

Korting en grote gezinnen, beide goed voor de Logan mcv…..

• Aletta

Allemaal zeker een kortingsbon gekregen bij aanschaf van de MCV?

Jammer dat je geen foto hebt kunnen maken met 4 MCV's op een rij.

• Diane

Ik heb wel een foto gemaakt, maar dan van 2 Dacia's. Maar hoe plaats ik dat hier?

En helaas, geen kortingsbon.

Wel met 7 pers in 1 (groot) huisje, en met 7 personen in de Dacia, het hele weekend rondgereden.

• piewie

Was het ‘grote gezinnen korting’ bij de Weerterbergen? Twee items die samengaan met de mcv :-) (groot gezin en korting dus)

• Remco Jan

Kon ik ook wel toen ik nog geen Dacia had hoor ;-)

Ik denk dat de Nederlandse schatkist er het meest last van heeft als er veel Dacia's worden verkocht: de BPM levert meer op dan de BTW die je van je overgebleven geld betaald…

• lucky

Hoi Diane,

Wij waren jullie parkeerplaatsburen op de Weertenbergen

Beide auto's bij Stam Amersfoort gekocht en afgeleverd in het zelfde weekeinde nu precies (bijna) een jaar geleden.

Trouwens mooi park en wat een weer he ?

En inderdaad er stonden nog 2 dacia's

• pilo

lucky schreef:

>

> Hoi Diane,

>

> Wij waren jullie parkeerplaatsburen op de Weertenbergen

>

> Beide auto's bij Stam Amersfoort gekocht en afgeleverd in het

> zelfde weekeinde nu precies (bijna) een jaar geleden.

>

> Trouwens mooi park en wat een weer he ?

>

> En inderdaad er stonden nog 2 dacia's

Kijk, kijk, de nuchterheid van de Daciarijder.

Vraagje: hoe is jullie de Dacia bevallen in het afgelopen jaar?

• Diane

Hoi Lucky, idd hebben we de Dacia nu een jaar en bij Stam gekocht. We zagen dat jullie de naam Stam ergens anders hebben staan op de auto. Dacht dat ze dat wel op dezelfde plek zouden plakken.

Mooi park, mooi weer, welk huisje zaten jullie? Dat hebben we dus het hele weekend afgevraagd. ;) Ook een weekend geweest?

Jullie zijn niet vaak het park afgeweest zeker, elke x als we naar onze Dacia liepen zagen we die van jullie op hetzelfde plekje staan. Of had je die gereserveerd? ;)

Wij zijn elke dag wel even weggeweest, naar Weert, de ijzeren man, Heerlen: kinderland. En telkens met 7 man in de Dacia. Deze auto bevalt ons erg goed. Hij rijdt prima, zeg maar gewoon: voldoet aan al ons eisen.

In Juni gaan we een week naar Italië. Voor het eerst met deze auto zo'n end rijden. Maar we hoeven niet bang te zijn, alles wat we mee willen nemen KUNNEN we meenemen. :)