Weerterbergen

• lucky

hoi Diane,

We zijn inderdaad niet met de auto van het park af geweest, maar hebben veel met de kinderen op het water en op de fiets gezeten en verder veel gewandeld in de omgeving.

We hadden een last minute lang weekeinde vrijdag t/m dinsdag, huisje 358 6p

Onze Dacia heeft ons nu zonder probelemen al 25000 km verwend.

Wie weet tot ziens in 't gat en anders volgen we jullie of het forum

Groet,

Lucky

• Diane

Hoi Lucky, even een paar dagen niet meer op het forum gekeken, dus ik zie nu pas dat je had gereageerd.

Heb je toevallig een dochter die Isabelle/Isabel heet?

Wij zaten in huisje 488 ook een 6 pers. Aan het water. Lastig met onze kleine meid, maar wat een mooi uitzicht.

Ik had ook een last minute geboekt, we zijn samen met mijn schoonouders geweest.

We komen zeker naar de Dacia meeting, zijn elke x nog geweest. De kids vragen het echt bijna wekelijks, wanneer gaan we weer spelen waar al die Dacia's bij elkaar komen. Haha, ze vinden de plek fantastisch, wij alle Dacia's natuurlijk.. ( en de plek ook hoor.:)

Er rijd hier bij ons in de stad ook een gris Platine Dacia Mcv rond. Als ik in het zwembad banen aan het trekken ben, is de eigenaar van die Dacia ook banen aan het trekken, en hij zet altijd zijn Dacia naast die van mij.

Dus dan ben ik klaar met zwemmen, loop ik met mijn vriendin naar buiten en dan is het echt heel grappig dat er 2' naast elkaar staan. Ik herken de mijne natuurlijk meteen, maar mijn vriendin niet zo 123. :D

• lucky

Hoi Diane,

Mijn dochter heet geen isabelle maar Laura en wij komen uit Soest

Wij waren samen met mijn zwager en schoonzus

Donderdag waren wij bij de Ikea in Amersfoort parkeerde er een “dikke” Volvo naast ons waarvan de bestuurder wel zeer geinteresseerd was, waarop ik zei “zullen we ruilen” waarop die man direct zij “ja”, is goed".

Ik stond wel even met mijn mond vol tanden, maar was toch ook wel zeer blij dat wij vorig jaar de keuze hebben gemaakt voor Dacia Logan MCV

We reden hiervoor Kangoo, de nieuwe Kangoo is trouwens ook wel heel erg “appart” net als de MCV.

Net vragenlijst ingevuld van AutoWeek m.b.t. MCV, zie artikel op MCV site.

Vriendelijke groet,

Lucky

• Diane

Volgens mij komen er veel Dacia rijders bij Ikea, wij waren zaterdag bij ikea Amersfoort.:D

Er was bij Weerterbergen een meisje, Isabel, en zij heeft een tijdje met onze kinderen gespeeld. Was wel heel toevallig geweest als zij je dochter was geweest. Ze heeft nog al indruk gemaakt op onze middelste van 5. :)

Maar het is dus niet jouw dochter.

Nou, je had dus bijna een Volvo gehad, haha.

We zagen vanochtend in Harderwijk, daar wonen wij, weer een Mcv staan. Kinderen riepen meteen: ijsjeeee.

Ik heb ze maar even uitgelegd dat we dus nu geen ijsje meer gaan kopen als ze een Dacia zien. Het worden er iets teveel.:D

• Ayrton

das toevallig wij gaan over 13 dagen ook naar de weerterbergen en wat denk je? huisje 488

nou het zal me benieuwen het ‘mooie uitzicht’