Is het voorbij met de "lange levertijden"?

• pilo

Het afgelopen jaar waren de lange levertijden hier een vast onderwerp.

Er wordt niet meer over geschreven, dus het probleem is vast opgelost.

Toch ben ik benieuwd of iedereen die zo in de eerste helft van 2007 een MCV besteld heeft de auto nu ook heeft gekregen.

En wie heeft nu uiteindelijk het langst moeten wachten?

Misschien iets om op 25 mei nog één keer aandacht aan te besteden. Want een wachttijd van de duur zoals we die hier gekend hebben, doet zich vermoedelijk nooit weer voor.

Bijvoorbeeld de uitreiking van de “Gouden Parkeerschijf'” voor de langst wachtende en vermelding in het Guiness Book of Records.

• Avaka

Volgens 2 verschillende dealers zou de levertijd momenteel tussen de 10 en 12 weken liggen als ik nu zou bestellen. Praktijk cijfers hoop ik over enkele maanden te kunnen afgeven…… :)

• Han

18 feb mijn mcv besteld, 25 april rolde hij bij de dealer van de trailer af dus voor mij een dikke 2 mnd wachttijd.pilo schreef:

• kees

Of een prijs voor degene die al de meeste kilometers heeft gereden of heeft gepimp of wie de meest inovative verbouwing heeft gedaan.

• piewie

Onze mcv (die we hadden uitgezocht op de officiële Dacia site) stond “uit voorraad leverbaar” (echt helemaal identiek, incl optie) in Doetinchem al klaar, inclusief ‘onze’ kleur comete gris. Drie dagen na de koop stond ie bij ons voor de deur.

• Michel

13 febr 2008 besteld 15 april 2008 opgehaald. Toen we bestelden werd er wel bij vermeld dat de levertijd max een half jaar zou zijn.

• dirky dacia

15 februari 2008 besteld, 11 april gehaald 8 weken, 2 weken daarvoor binnen bij Zeeuw. moesten paar dingen opgezet worden, was eigenlijk al 8 april klaar. maar ja tijd he….

• Avaka

Aha, slecht 8 weken!

Dat zou mooi zijn. Kan ik em nog een klein beetje inrijden voor we op vakantie gaan. :)

NB: Kogel is bijna door de kerk zoals jullie begrijpen.