15000 beurt

• michael

mijn logan moet bijna voor de 15000 beurt

iemand anders heeft een logan die pas bij 30.000 voor de beurt moet

hoe kan dat licht dat aan het bouw jaar die van mij is van aug 2007 die van de ander van feb 2008 en deze hoeft geen 15000 beurt

• kees

Bij 30000 km krijgt hij pas zijn echte eerste beurt olie en filter worden dan ververst en de lucht filter.

De 15000 km beurt is geen beurt maar een controle beurt alleen de vloeistoffen worden nagekeken en zonodig bijgevuld.

Je moet deze 15000 km beurt wel laten doen want is belangrijk voor je garantie .

Voor de Dacia gelden andere regels als voor de Renault kijk maar in je boekje daar staat het ook in.

• kees

Alle Dacia,s ongeacht bouwjaar moeten de 15000 km controle beurt doen deze is zeer belangrijk voor je garantie.

Niet denken of luisteren naar de daeler van die 30000km , dit gevalk hat ik ook daeler vertelde neen 15000km hoeft niet maar voor de Dacia wel .

• piewie

Ik heb een 2008-mcv, 15:000 km beurt staat gewoon in het onderhoudsschema genoteerd. Omdat het een controlebeurt is wil wellicht de dealer hier onderuit (geen winst aan te behalen), maar zoals al eerder geschreven is het wel verstandig om toch de beurt te laten uitvoeren. (olie bijvullen, bouten nalopen, rammeltjes verhelpen etc)

• mirella

Die van mij is ook van 2008 en ik mocht bij 15.000 km of na een jaar een afspraak maken.

Grzzz :)