Weet iemand of er op deze Blauwpunkt radio ook een CD wisselaar aan te sluiten is?
Wat is een goede plek om eventueel een CD-wisselaar te plaatsen?
NB: Jahaa, we weten bijna zeker dat we zo'n MCV gaan kopen maar nog niet waar en bij wie……
Ha ha!
Nou kan ik natuurlijk niet in je portomonee kijken, maar als je een aparte CD-wisselaar zou willen aanschaffen, dan moet je misschien eens kijken naar autoradio's waar je een USB-stick op kan aansluiten. Die zijn ondertussen in vele soorten en maten te koop en nog redelijk betaalbaar ook.
Het grote voordeel is dat je op een USB-stickje van 4 Gb, een enorme hoeveelheid muziek in MP3 formaat kwijt kan. Daar kan anno 2008 geen CD-wisselaar tegenop. Je CD's slijten ook niet en hebben niet van de hitte in de auto te lijden.
Mijn autoradio van Delphi Grundig met o.a. USB-aansluiting en bluetooth-handsfree ligt al te wachten op de MCV die binnenkort moet komen ;-) Kan niet wachten tot het zover is……
Mijn MCV wordt afgeleverd met de standaard blaupunkt cd radio. Op internet heb ik een blaupunkt cd radio met o.a. een usb aansluiting, aansluiting voor een geheugenkaart type sd-kaart en bluetooth-handsfree. Type bluapunkt victoria sd48 prijs €119,-.
Een cd wisselaar kan niet tegen een usb stick of geheugenkaart, want deze komen er met steeds meer opslag mogelijkheid zijn eral van 8 gb. Tevens moet een cd wisselaar netjes weggewerkt worden.
Hoi Avaka,
De Dacia Dealer Autohaag Zeeuw heeft bij mij de cd-wisselaar onder de bijrijdersstoel geplaatst. Ik had het routenavigatiesysteem van Pioneer inclusief cd-wisselaar nog uit mijn vorige auto. Op deze plek lijkt hij nauwelijks in de weg te zitten, al zou je er met je voeten als je achterin zit tegenaan kunnen schoppen (als de stoel ver naar voren is geplaatst).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?