Hallo Belgie

• Tine

Afgelopen weekend met onze Dacia in Loonbeek gelogeerd en geslapen in de Auto. Matrasjes bij de wielbakken aangepast, blitse kleurige gordijntjes en aanleun tentje mee. Prima geslapen, allebei. Dus een succes wat ons betreft.

Maar in Belgie geen enkele Dacia tgengekomen. We zijn rond gaan toeren naar Leuven, Hoegaarden, Bierbeek, Mechelen en omstreken. Nou ik hoopte toch wel een Belgiesch Daciast tegen te komen, maar ook daar is de spoeling nog dun.

PS ik heb wel foto's op mijn digitale camera staan van ons slaapwonder op wielen, maar ben noal camaradigibeet en weet dus niet hoe ik ze op de computer moet krijgen, laat staan dan nog op het forum krijgen.

Misschien lukt dat voor 25 mei nog een keer en anders moeten jullie maar zien hoe het is gelukt als we in het Doornse Gat staan.

Groetjes

• bissyboy

hoi tine

wij zijn zondag ook wezen toeren op mijn vrije dag in de streek tussen Antwerpen - Mechelen - Turnhout en zijn welgetelt 3 dacia's tegen gekomen op de reisweg .

de volgende keer hoop ik er meer tegen te komen als ik nog eens een dag vrij heb (25 mei)

• Arnold Remkes

Wij komen regelmatig in Belgie (omgeving Lommel) omdat onze kinderen daar wonen. Regelmatig komen wij daar 3 Dacia's MCV's tegen. Ze zijn er dus wel!!

• Mark

Ook hier in het Antwerpse kom je ze regelmatig tegen!

• Remco Jan

Misschien zijn Dacia's te goedkoop in Belgie. Voor hetzelfde geld als wat wij hier kwijt zijn voor een Daica, kan je in Belgie als heel wat andere auto's kopen, terwijl je Nederland niet zo heel veel koopt voor 15.000 euro.

Bovendien hebben mensen in Belgie ongeveer evenveel te besteden als wij, dus msischien kopen ze dan eerder een wat luxere auto. Ik weet niet of het zo is, maar het zou kunnen.

• Han

@ tine,

Even een vraagje over het slapen in de MCV, ik ben zelf 1.85 meter lang en kan onmogelijk gestekt in de auto liggen. Slapen jullie misschien met de deuren open of met de achterbank gedemonteerd?

M.v.gr.

Han

Tine schreef:

>

> Afgelopen weekend met onze Dacia in Loonbeek gelogeerd en

> geslapen in de Auto. Matrasjes bij de wielbakken aangepast,

> blitse kleurige gordijntjes en aanleun tentje mee. Prima

> geslapen, allebei. Dus een succes wat ons betreft.

>

> Maar in Belgie geen enkele Dacia tgengekomen. We zijn rond

> gaan toeren naar Leuven, Hoegaarden, Bierbeek, Mechelen en

> omstreken. Nou ik hoopte toch wel een Belgiesch Daciast tegen

> te komen, maar ook daar is de spoeling nog dun.

>

> PS ik heb wel foto's op mijn digitale camera staan van ons

> slaapwonder op wielen, maar ben noal camaradigibeet en weet

> dus niet hoe ik ze op de computer moet krijgen, laat staan

> dan nog op het forum krijgen.

>

> Misschien lukt dat voor 25 mei nog een keer en anders moeten

> jullie maar zien hoe het is gelukt als we in het Doornse Gat

> staan.

>

> Groetjes

• Pieter

Hoi Tinne,

Klopt dat je ze momenteel niet zoveel ziet bij ons. We zijn ze momenteel namelijk allemaal aan het poetsen om 25 mei daar in Nederland een zo goed mogelijke indruk te geven!

(Je weet wel: Je krijgt nooit een tweede kans om een goede eerste indruk achter te laten.)

Nee, je hebt wel gelijk hoor. Ik denk dat het hier in België iets langer duurt voor de mensen een alternatief merk durfen kopen. Ze kijken graag eerst even de kat uit de boom. Maar als dat beest eenmaal op de grond zit ……………

• bissyboy

Remco Jan schreef:

>

> Misschien zijn Dacia's te goedkoop in Belgie. Voor hetzelfde

> geld als wat wij hier kwijt zijn voor een Daica, kan je in

> Belgie als heel wat andere auto's kopen, terwijl je Nederland

> niet zo heel veel koopt voor 15.000 euro.

>

> Bovendien hebben mensen in Belgie ongeveer evenveel te

> besteden als wij, dus msischien kopen ze dan eerder een wat

> luxere auto. Ik weet niet of het zo is, maar het zou kunnen.

hoi jan

hier in België zijn de MCV's een stuk goedkoper dan bij jullie ik betaalde 11.300 €

voor mijn MCV Laureate 1.6L.8V. 5zit met trekhaak.

in het streek waar ik woon W-VLaanderen worden die geregeld verkocht en kom ik er regelmatig tegen , en bij de stalplaats bij de dealer zie ik iedere week nieuwe verschijnen en die moeten ook ergens een liefhebber vinden .