Vraagjes ivm. Dacia die er binnenkort aan komt...

• Wiend

Beste mensen,

Onze Dacia zal binnenkort, binnen een week of twee, geleverd gaan worden. Ik heb nog wat vragen waar anderen misschien iets nuttigs over kunnen zeggen ;-) .

- Ik ben al heel lang bij dezelfde maatschappij verzekerd, maar die is best duur. (Blijkbaar wordt je als trouwe klant uitgemolken totdat je wegloopt, in plaats van iets aan de premie te doen. Via Internet worden de verschillen pijnlijk duidelijk..).

Welke maatschappijen bieden een goede prijs/prestatieverhouding? Via het internet heb ik natuurlijk al van alles gezien maar wie heeft er goede ervaringen met goedkope verzekeraars (en welke natuurlijk…).

- Wij willen de zijruiten en de ramen van de achterdeuren donker maken. Er zijn setjes plakfolie te koop via Internet/Ebay, dat weet ik, maar wie kent er adressen in de buurt van Delft/Den Haag waar dat gedaan kan worden en wat mag dat ongeveer kosten?

-Waxoil is al besproken op de site van Ger, maar ik vraag het toch nog maar een keer… Doen of niet ;-) ?

Groeten,

Wiend

• Hennie

Dag Wiend.

Veel plezier met je Dacia. Ik rijd inmiddels alweer vanaf 6 juni verleden jaar in mijn MCV en hij bevalt goed. Prijs kwaliteit verhouding. Ik ben toen overgestapt naar de Hema. Die bood toen de goedkoopste verzekeirng met een gratis Garmin.

Succes,

HennieWiend schreef:

>

> Beste mensen,

>

> Onze Dacia zal binnenkort, binnen een week of twee, geleverd

> gaan worden. Ik heb nog wat vragen waar anderen misschien

> iets nuttigs over kunnen zeggen ;-) .

>

> - Ik ben al heel lang bij dezelfde maatschappij verzekerd,

> maar die is best duur. (Blijkbaar wordt je als trouwe klant

> uitgemolken totdat je wegloopt, in plaats van iets aan de

> premie te doen. Via Internet worden de verschillen pijnlijk

> duidelijk..).

>

> Welke maatschappijen bieden een goede

> prijs/prestatieverhouding? Via het internet heb ik natuurlijk

> al van alles gezien maar wie heeft er goede ervaringen met

> goedkope verzekeraars (en welke natuurlijk…).

>

> - Wij willen de zijruiten en de ramen van de achterdeuren

> donker maken. Er zijn setjes plakfolie te koop via

> Internet/Ebay, dat weet ik, maar wie kent er adressen in de

> buurt van Delft/Den Haag waar dat gedaan kan worden en wat

> mag dat ongeveer kosten?

>

> -Waxoil is al besproken op de site van Ger, maar ik vraag het

> toch nog maar een keer… Doen of niet ;-) ?

>

> Groeten,

> Wiend

• kees

Voor een goedkopere verzekering kan je bijna overal terecht het is alleen een beetje on line shoppen ik zelf ben verzekerd bij Centraal Beheer maar dat loopt via de werkgever pak je ook nog eens korting misschien via jou werkgever.

De ramen van mijn MCV zijn ook donkerder gemaakt voor tot de wettellijke grens en achter helemaal donker , ik heb dit laten doen bij Matrix desingh in Rotterdam Spijkenisse op industrie terrein Halfweg 1 tegenover de school kosten voor mij 350 euro.

Ik heb het laten doen omdat het nogal ingewikkeld is en heb garantie erop.

Een foto is te zien in het smoelenboek, maar kan je eventueel nog wel wat foto,s mailen als je je e.mail adres even mailt.

• Wiend

> De ramen van mijn MCV zijn ook donkerder gemaakt voor tot de

> wettellijke grens en achter helemaal donker , ik heb dit

> laten doen bij Matrix desingh in Rotterdam Spijkenisse op

> industrie terrein Halfweg 1 tegenover de school kosten voor

> mij 350 euro.

Ik heb de foto gezien, ziet er goed uit, bedankt! Is de prijs voor mij anders dan voor jou :-) ?

• Wiend

> kwaliteit verhouding. Ik ben toen overgestapt naar de Hema.

> Die bood toen de goedkoopste verzekeirng met een gratis Garmin.

Hmmmm ik zie zogauw (helaas) geen maatschappijen met leuke akties. Wie weet er 1 ;-) ????

• kees

Over de prijs kan ik je niks zeggen misschien is het wel voor dezelfde prijs maar dat komt bij mij erdoor er staat reclame op de ruitjes zodoende was het 350 euro, je zou kontakt met hem op moeten nemen hier is het telefoonnummer 0181-403800 en vraag naar Marco.

• Michiel

voor een vezekering is het belangrijk hoe lang keren ze de nieuwwaarde van de auto uit. bij niet veel verzekeringen is dat 3 jaar.

Ik zelf wilde ook weten of ik bij een andere goed koper uit ben, bij fortis en finacieel verder ben ik in der daat goed koper uit. bij finacieel verder kreeg ik zelf 2 treden extra (schade vrije jaren) als ik het zou afsluiten. maar ik beide gevallen vergoede ze maar 1 jaar de nieuw waarde.

dus blijf ik bij me oude verzekeraar dealergarant 3jaar nieuwwaarde garantie en no-claim garantie, de anwb heeft deze voorwaarde. de anwb bied als lid extra 20%korting.

• Wiend

> - Ik ben al heel lang bij dezelfde maatschappij verzekerd,

> maar die is best duur. (Blijkbaar wordt je als trouwe klant

> uitgemolken totdat je wegloopt….)

Ik heb vandaag eens zitten vergelijken via Internet en ik ben wel heel erg gen-a-a-i-d door mijn huidige verzekeraar. Het kan 20-30 euro per maand goedkoper :-( en dan nog een betere dekking ook ….). Ze zullen mij dus niet meer als klant terug zien….

• Remco Jan

20-30 euro per maand is wel heel veel verschil. Ik betaal nu geloof ik iets van 35 euro/maand voor een “geen gedoe” verzekering waar alles inzit (60% no-claim korting, 150 euro eigen risico). Wel met collectiviteitskorting via mijn werkgever, maar dat is ook weer geen tientjes per maand.

• Wiend

> 20-30 euro per maand is wel heel veel verschil. Ik betaal nu

> geloof ik iets van 35 euro/maand voor een “geen gedoe”

> verzekering waar alles inzit (60% no-claim korting, 150 euro

Omdat de Dacia binnenkort geleverd gaat worden ben ik eens in mijn verzekeringen gedoken….

Het is ook een beetje mijn eigen schuld hoor, want ik heb jarenlang niet gekeken wat ik nou precies betaalde, maar bij mijn huidige verzekeraar betaal ik nu 59,50 euro per maand voor WA + Casco en dan nog iets van een inzittendenverzekering. Daarbij heb ik maximale no-claim, iets van 20/80% of zo. En dan zit er nog geen rechtsbijstandsverzekering en/of no-claimterugvalverzekering of hoe dat ook mag heten bij, anders had ik misschien nog wel een tientje per maand meer betaald.

Ik ben al meer dan 12 jaar klant bij deze maatschappij. Heb altijd schadevrij gereden. Sluit ik nu precies dezelfde verzekering bij precies dezelfde maatschappij af via het Internet, dan zou me dat iets van 33 euro per maand kosten! Andere maatschappijen zijn nog goedkoper zelfs! Het mag duidelijk zijn dat deze maatschappij mij niet meer als klant terug zal zien……

Ben ik nou bestolen of genaaid of allebei :-) ?

Ook leuk…. ik heb nog een speelgoedautotje als tweede autootje. Is ruim 15 jaar oud. Daar betaal ik bij deze maatschappij 26 euro per maand voor, uitsluitend voor een WA-verzekering. Verzeker ik dat autootje bij een bekende drogisterijketen, dan betaal ik 12 euro per maand of zo iets en krijg ik er nog een navigatiesysteem bij ook………….