4000 km

• Peter

Zojuist zijn wij terug gekomen na een bezoekje Toscane, 4000 km (op de teller) gereden, in het echt veel minder omdat de km teller meer dan 10% overdrijft. Op de vreselijke Gotthardtunnel na een goede reis gehad, met snelheden van af en toe 170 km op het navigatiesysteem in Duitsland. Met deze hoge snelheid rijdt de MCV nog steeds redelijk relaxt en met een stil wegdek is het geluid ook goed te doen.

In Italië in 16 dagen slechts 5 MCV’s gezien, dit aantal valt mij erg tegen,

Één van deze groette mij met lichtsignalen op uitbundige wijze, het Dacia gevoel is daar toch wel aanwezig!

Na bijna 25000 km gereden te hebben in 11 maanden nog steeds een goed gevoel over de auto. Het grootste minpunt is het gemis aan een verstelbaar stuurwiel, het grootste pluspunt de ruimte en het weggedrag op slechte wegdekken.

• kees

Mooi dat hij het zo goed gedaan heeft alleen komt telkens dat verhaal weer boven van die kilometer teller die afwijkt.

Zo zit je wel heel snel aan die 15000/30000km beurt terwijl je veel minder gereden hebt.

Wordt het niet eens tijd om daar bij Dacia Nederland eens over te klagen en misschien kunnen de daelers de kilometerteller resetten ik weet niet of deze met een kabel werkt of electronische want als het electronische is dan is het waarschijnlijk dat het softwarematig veranderd kan worden.

• edwin

Noem 1 auto die geen teller afwijking heeft ?!

gr edwin