Meeliften naar Dacia Meeting 25-03 vanaf Breda

• C. van Kooten Niekerk

Goedemorgen,

Een paar weken geleden hebben wij een Dacia Logan Sedan Ambiance 1.4 besteld bij de Renault Dealer in Breda. Een geweldige keuze vinden wij! Helaas moeten we nog iets meer dan een maandje wachten voordat ons autootje wordt afgeleverd…

We willen wel heel graag bij de meeting op de 25e aanwezig zijn, maar hebben geen vervoer… Erg jammer omdat deze meeting een unieke kans om alvast onze toekomstige auto te leren kennen.

Dus vandaar deze rare vraag: is er iemand op dit forum die naar ook naar de meeting gaat waar wij mee kunnen rijden? We wonen zelf in Breda, dus het zou geweldig zijn als we mee kunnen liften met iemand die in of in de buurt van Breda woont. (eventueel kunnen we misschien met de trein naar station Tilburg, Etten Leur, Gilze-Rijen of Roosendaal kunnen gaan waar we opgepikt kunnen worden.) We zouden dan in het begin van de ochtend naar de meeting kunnen gaan en ergens in de middag weer terug kunnen rijden o.i.d. (14.00 uur ofzo, eind van de middag moeten we terug zijn i.v.m. een afspraak)

Het zou erg fijn zijn als iemand ons kan helpen!

Groetjes,

Constantijn en Nicole

(ceetje737hotmail.com)

• kees

Ik woon in rotterdam en dat is ook niet zo ver als je de trein kan nemen naar rotterdam alexander station dan kan ik je daar wel oppikken. zorg dan dat je daar rond 10.00 uur kan zijn. Maar als er iemand in de buurt woont Van Breda dan graag die eerst. Want weet nog niet of mijn auto die dag vol zit ( gezin ) weet nog niet of ze meegaan ,dat weet ik pas vrijdag de 23e ste.

• lieven

normaal kom ik zeker af de 25-3 ik kom uit belgiè maar ik kan ook nog niet bevestigen hoeveel personen er mee gaan ik hou je op de hoogte

• C. van Kooten Niekerk

Voor de duidelijkheid: wij willen met twee personen komen.

Beide bedankt voor jullie aanbod! Uiteraard hoop ik dat nog meer mensen zich beschikbaar stellen. Zelfs meeliften met iemand die via station Den Bosch of station Rotterdam gaan is inderdaad mogelijk voor ons.

Mocht het bekend zijn of er inderdaad plaats is in de auto op de bewuste datum, dan horen we dat graag.

Alvast bedankt voor deze reacties en gastvrijheid!

• ad

hoi constantijn en nicole,

wij willen jullie wel oppikken in breda maar wij gaan ZEKER NIET

voor een uur of zes terug. onze kinderen willen daar nl.ook wel een beetje spelen.

en ook ons hondje kan zich lekker uitleven.

voor ons is het een dagje uit.als het slecht(er) weer is gaan wij uiteraard eerder naar huis.de twee vorige keren waren wij steeds aan van de laatste die vertrokken. laat het maar weten.

groet ad

a.sergeant@hccnet.nl

• LouisZ

Een andere optie misschien.. Met de trein naar station Driebergen-Zeist.

Vandaar of met de bus.. (volgens mij lijn 52 richting doorn-leersum-amerongen.)

Of met de taxi. Dit zal ongeveer tussen de 30 3n 35 euro kosten.

Of met iemand afspreken dat ze je daar even oppikken.

Als men de afrit Driebergen dan onderaan de snelweg rechtsaf en na 800 meter is het station. (bij de afrit rechts dan rij je naar Doorn)

De laatste optie is volgens mij wel te doen omdat de meeste mensen die vanuit de randstad of b.v. Breda komen die afslag het beste kunnen nemen om daarvanuit naar Doorn te rijden.

ik bedenk me net.. je kan ook even vanaf station driebergen richting de afrit lopen (3 minutjes) en dan daar gaan staan met een bordje “Dacia meeting”.. er zal er vast wel eentje stoppen die je dan meeneemt! :)

• C. van Kooten Niekerk

Weer bedankt voor de reacties!

Ik denk dat het inderdaad het makkelijkste voor iedereen is als we op de grote dag met de trein naar station Driebergen-Zeist gaan. Is er iemand die ons daar kan oppikken rond half 11 - elf uur?

Groetjes,

Constantijn en Nicole.

• LouisZ

Constantijn en Nicole,

Ik denk dat ik jullie wel kan halen.

check even je hotmail email.

LouisZ

• kees

Ik denk dat je wel meerdere aanbiedingen zal ontvangen , maak gewoon een bordje zet daar je naam op en waar je heen wilt rijden dan komt dat vast goed want er komen denk ik honderden Dacia rijders die afrit af dus dat zit wel snor.

• C. van Kooten Niekerk

In principe willen we graag met de zeer goede aanbieding van LouisZ in zee gaan! Uiteraard willen we de rest ook bedanken voor de gemaakte voorstellen.

Mocht het achteraf toch niet lukken om het e.e.a. met Louisz te organiseren dan gaan we het nog een keer vragen op het forum.

Als alles niet lukt dan gaan we liftertje spelen inderdaad! ;) Ontwerpen voor een bord kunnen in dit topic gepost worden :P