oprichten Daciaclub

• kees

Wordt het nu zo langzamerhand niet eens tijd om een echte Dacia Logan club op te richten lekker met 1 keer per kwartaal een club blad want nu zijn we niet echt een club.

Ik zie dit wel zitten alleen weet niet hoe dit het beste aangepakt moet worden en ik denk dat Ger hier ook niet al teveel tijd voor heeft.

• Dacialogies

Eeerlijk gezegd beschouw ik dit forum al een tijdje als een -gezellige- club, met de site van Ger als fantastisch clubblad, waarin iedereen kwijt kan wat ie wil! En de inbreng en site van Herke en Brigit niet te vergeten; hulde!

• Tine

Daciasten die Ger zouden willen helpen zouden zich natuurlijk vrijwillig kunnen aanbieden op de 25e bij Ger. Is er dan toch een soort steun aan Ger clubje, misschien wel prettig voor Ger als er mensen zich willen inzetten voor bijvoorbeeld een 4e meeting in 2009.

• Avaka

Sympathiek idee, maar het oprichten van een echte club / vereniging doe je niet zo maar even. Daar komt heel wat bij kijken. Vergis je daar niet in.

• kees

Jullie moeten eens niet zo diep op de materie ingaan het was maar een idee,tje.