Complimenten voor Ger , en alle anderen , die van een eerste kennismakings bijeenkomst in Doorn nu toch wel een heel spektakel heeft georganiseerd .
Grote Klasse !!!!!!!
Ook ik sluit me hier bij aan!.
Ik vraag me wel eens af waar hij de tijd en energie vandaan haalt om dit alles toch maar weer te regelen en te organiseren.
En dan ook nog bijna dagelijks een stukje schrijven op de website www.dacialoganmcv.nl
En ook nog hier op het prikbord diverse vragen te beantwoorden.
Ger.. petje af!
Dat bedoel ik!! Wat mij betreft is onze “club” bij deze opgericht, met natuurlijk Ger als voorzitter.Niks geen moeilijke statuten en bestuursgedoe met vergaderingen en zo, maar gewoon met zijn allen een gezellige CLUB vormen. En dat werkt hier toch geweldig; we staan mekaar met raad en daad ter zijde, steunen eens met een vriendelijke reactie als iemand iets vervelends is overkomen, (zit je achillespees al weer zo vast dat je weer zelf kunt rijden, Tine?) en zo moet het denk ik ook zijn. Er valt geen onvertogen woord, we hebben respect voor elkaar en zijn misschien ook wel allemaal een beetje uit hetzelfde hout gesneden…
Kees, het was ook zeker niet mijn bedoeling jouw voorstel neer te sabelen, want kennelijk heb jij ook dat saamhorigheidsgevoel, maar nogmaals, deze “club”heeft denk ik al vele tevreden leden. En als je toch graag contributie wilt betalen…..
misschien moet Ger zijn gironummer maar eens bekend maken, zodat we een kleine bijdrage kunnen doneren aan de kosten die hij ongetwijfeld maakt! Zijn werk is wat mij betreft onbetaalbaar.
Volgende week zondag de officiële oprichtingsbijeenkomst met kroning van Ger?
Ik ga er steeds meer van balen dat wij niet kunnen komen….
Ja, dat klinkt al aardig als club. en Dacialogies volgende week donderdag gaat eindelijk mijn gips eraf, viel niet mee met dat warme weer de afgelopen weken, dik voetje, jeuk enzovoort. Maar ik kan denk ik nog niet meteen rijden, moet nog effe revalideren denk ik. Heb g een idee hoe het na het gips vergaat. De 25e hoop ik in het hobbelige gras met een stevige schoen zonder verzwikkingen zelfstandig te kunnen lopen. Zie jullie! En Vrijwilligerswerk is iets wat je toch ook naast een full-time baan kan doen hoor, als je maar enthousiast bent en achteraf valt de tijd die je er in steekt best wel mee, het geeft uiteindelijk ook voldoening als er veel mensen tevreden zijn. Top Ger.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?