Nieuwe Kentekenreeks van start

• Bart P

Zojuist op telegraaf.nl:

Vanaf vandaag 11:00 worden de nieuwe kentekenreekst uitgegeven

http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/4029844/_Nieuwe_kentekenreeks_van_start__.html?p=1,1

Bart P

• Patrick & Renee

Yessssss

volgende week krijgen wij hem eindelijk en ik zat hier al op te hopen eigenlijk.

• Avaka

Onze nieuwe Dacia krijgt dus een ‘modern’ kenteken. Lekker belangrijk hoor…..

Als ie maar goed rijdt en over een jaar is iedereen allang gewend aan die nieuwe cijferreeks. Boeit me echt niks. No offence! :)

• arno

Haha, rijden jullie maar lekker met het nieuwe kenteken, ik geniet vooralsnog al bijna een jaar van het rijden in mijn(onze) MCV (-; (-;

Groetjes, Arno

Was maar een grapje hoor mensen, meer niet

• Remco Jan

Ik vind het toch wel een beetje jammer dat “vieze” woorden of rare afkortingen niet worden uitgegeven. Als 12 jarig jongetje vond ik het altijd heel leuk om op de camping in Frankrijk Engelse en Duitse kentekens te zoeken met dit soort lettercombinaties :-)

• Tine

Al die normen en waarden, toch wel een beetje humorloos om geen grappige combi's te kunnen maken. Hoeft niet grof te zijn, maar alleen grappig zou al genoeg zijn. Maar ja, de humor ligt schijnbaar (of rijdt ) dus niet meer op straat.