Sigarettenaansteker

• Cornelius

Wie heeft er toevallig nog een originele dacia sigarettenaansteker over ?? De mijne ben ik kwijtgeraakt. Misschien opgezogen bij het schoonmaken. Gaarne reacties

Cor

• j.buffing

Neem hem zondag wel

Wij roken toch niet.

Groetjes

Jan

• Dacialogies

De onze is ook beschikbaar! Voor als je weer een keer het verkeerde weggooit ;-)

Maar wij zijn er helaas niet bij zondag; Zou hem hooguit aan een bezoeker uit Stadskanaal mee kunnen geven, als die aanstekers mogen vervoeren tenminste….

Ik wens jullie allemaal een geweldige dag en hoop dat het zulk weer is dat je ook met behulp van een vergrootglas je sigaret in de brand kunt krijgen! Ziet het absoluut wel naar uit!

Veel plezier!!

• Cornelius

Dat zou leuk zijn, maar hoe herken ik je zondag tussen al die mensen ? Zelf heb ik een blauwe mcv en een herdershond en 2 jackies, misschien zie je me dan lopen ??

Anders moeten we wat afspreken bijvoorbeeld

Groetjes Cor

• Cornelius

Bedankt voor het aanbod, maar er komt nog iemand naar doorn die een aansteker voor me heeft. Dus je hoeft hem niet meer mee te geven aan eenn ander hoor, maar nogmaals erg aardig van U bedankt,

Cor

• j.buffing

Hallo Cor

Ik had jullie auto al herkent van het smoelenboek.

Onze auto is een rode MCV.

deze staat onder carolien op het smoelenboek.(66-XF-JG)

Maar we vinden elkaar ongetwijfeld.

Tot zondag

Groetjes

Jan

• j.buffing

sorry

Kenteken is 66-XF-JF

Groetjes

Jan

• ad

Jje kunt ook gewoon stoppen met roken

dan heb je dat ding ook niet meer nodig:D

groet ad

• HenkM

Als jullie de aansteker toch niet gebruiken: ik wil hem wel overnemen tegen een “gepaste” vergoeding.

Mail even zodat we eventueel iets kunnen regelen.

• Cornelius

Ha die Jan, wat goed van je dat je die sigarettenaansteker had meegenomen, ik had je nooit gevonden tussen al die dacias.

Hij doet het prima ik heb hem al geprobeerd.

Nogmaals hartelijk bedankt.

Cor