Geen Dacia toch meeting

• kees

De laatste tijd ( sinds het programma van de meeting bekend is ) hoor en lees je steeds meer berichten van mensen die hun Dacia nog niet hebben dat deze niet komen.

Nu is dat natuurlijk heel vevelend maar wat houd je dan tegen om niet te komen , als je iets anders te doen hebt is dat te begrijpen.

Als het in mijn geval zo zou zijn dan stap ik gewoon in mijn nog oude bolide en ga toch kan ik toch mooi zien wat ik gekocht heb en gelijk wat ideeen op foto zetten voor als de auto geleverd word.

Dus geen Dacia of nog niet geleverd toch gewoon komen en zoals Ger ook al schreef dit wordt een meeting die de boeken in gaat als een van de beste .

.

• kees

Daarom schreef ik ook die hem nog niet hebben uiteraard ben ik het met je eens Ger alleen voor mensen die er een hebben of hebben besteld ik heb mij even slecht geformuleerd maar jij hebt het weer coorect veranderd .

• ad

even voor alle mensen die er een(besteld) hebben maar twijfelen of ze wel gaan:

ik ben de eeste twee keer ook zonder mijn MCV geweest en ook al waren het de eerste keer niet zo veel, het is zeker de moeite waard.

nu helemaal als er zoveel komen.denk maar aan al de tips die je op kunt doen over de dingen die je wilt veranderen en/of aanpassen.hoe bevalt die band of hoe ziet die armsteun eruit of waar heb je die raamfolie vandaan

of……..of………of…… teveel om op te noemen.

groet ad