trekhaak i.c.m. openen achterdeuren

• Han

Hallo Daciasten,

Ik heb vandaag mijn trekhaak laten monteren onder mijn mcv.

Nu viel mij direct op dat de trekhaak vrij hoog geplaatst is.

Heeft iemand al ervaring met het openen van de achterdeuren als er een caravan of aanhanger achter hangt, geeft dit geen problemen?

M.vr. gr.

Han

• piewie

De positie van de trekhaak ten opzichte van de achterdeuren verandert toch niet bij volle belading of veel kogeldruk? Die deurtjes zitten aan hetzelfde chassis vast en veren net zoals de trekhaak.

• Wendy

De positie van de trekhaak veranderd inderdaad niet maar de kans is groot dat als je er een caravan achter hangt dan dan de deurtjes niet meer open kunnen ivm de grootte van de dissel.

Bij onze oude auto kon de deur ook niet meer open als er een aanhanger achter vast zat, dus bij pauzes, even afkoppelen of -bij de oude auto- schuin parkeren zodat er meer ruimte ontstaat.

• leen

Ik heb pas een simpel karretje aangekoppeld. De deurtjes konden niet meer open. Met enige moeite lukt het wel het kleine deurtje te openen. Deze draait langs de trekhaak.

• Tine

Wij hebben een bagagekarretje en de deuren kunnen gewoon open.Een paar centimeter, maar het gaat.

• Han

Bedankt voor de info, het wordt dus behelpen.

Ik denk dat ik de bagageafdekhoes dan maar open laat en via de achterbank de kofferruimte maar moet bereiken

• Cok

Hoi Han,

Totaal geen probleem bij mij, zelfs met de slingerbedwinger erop.

Ik heb wel de orginele Dacia trekhaak eronder.

• Han

Wat een geluk, ik heb dus ook een originele dacia trekhaak.

Afijn, wezullewelzien

• ad

ik zie over een week of 5 wel hoe het zit met die deurèn.

ik denk zelf dat ik de deuren wel open krijg met mijn vouwwagen erachter.

ik heb trouwens de trekhaak zelf gemonteerd maar ik geloof niet dat dit iets uitmaakt.

groet ad

• jo janssen

hallo han je vraag over de trekhaak ik ben pas met 2caravans en een aanhangwagen naar luxemburg gereden (niet tegelijk ha ha )totaal geen last gehad met de deuren had nog 3 cm over . wel de dacia trekhaak alleen de stekker zit wat ver onder de wagen ik heb een verlengkabeltje gemaakt van een halve meter ik hoop dat je hier wat aan hebt groetjes en rijdt ze