trekhaak i.c.m. openen achterdeuren

• Han

jo janssen schreef:

>

> hallo han je vraag over de trekhaak ik ben pas met 2caravans

> en een aanhangwagen naar luxemburg gereden (niet tegelijk ha

> ha )totaal geen last gehad met de deuren had nog 3 cm over .

> wel de dacia trekhaak alleen de stekker zit wat ver onder de

> wagen ik heb een verlengkabeltje gemaakt van een halve meter

> ik hoop dat je hier wat aan hebt groetjes en rijdt ze

het tweede geruststellende bericht

bedankt Jo

• Johnny Logan

Met een kantelbare twinny load (2 fietsen) lukt het niet om de deuren te opnen, ondanks de fietsendrager te kantelen. Met onze aanhanger heb ik nog niet gereden. Ook de originele Dacia trekhaak erop zitten.

• piewie

De kantelbare twinnyload is gemaakt op kleppen, het scharnierpunt blijft namelijk even hoog. Dit werkt bij geen één auto met deurtjes. Met deurtjes zou je een wegklapbare twinny moeten hebben (of een trekhaak die met de deur meedraait)

• Arnold Remkes

Dat probleem met de trekhaak heb ik ook. Het kleine deurtje kan 30% open. Ik zet nu de spulletjes waar ik eventueel bij moet kunnen in een vouwkrat net achter de smalle achterbank. Even omklappen en ik heb alles bij de hand.

Door zijn korte achterkant ligt de caravan wel lekker achter de wagen.

• jaap

Heb hier nagenoeg geen probleen van. Doe de grote deur klein beetje open, dan kan je met de andere hand de kleine deur geheel openen. Succes Jaap

• jaap

Heb hier nagenoeg geen problemen mee. Doe de grote deur op een kier open, dan kan de kleine deur geopend worden. En kan je overal bij. Succes Jaap

• André

spullen die je onderweg nodig hebt gewoon dicht achter de bank zetten, dezen klap je naar voren en je kunt bij de bagageruimte.

André

• Judith

Hoi,

Wij hebben er een aanhangwagen en een vouwwagen achter gehad. Deuren gingen gewoon open. Wel oppassen met de dissel. We hadden ongeveer 1/2-1 cm ruimte over.

Succes ermee. Groetjes Judith

• ad

dan zal het bij ons mischien ook wel lukken.

we hebben een jamet louisiana met disselbak.

zo niet, pech gehad.

groet ad