Het ziet er goed uit er trekt nu nog een buiengebied over noord brabant en zuid holland maar deze zal rond 11.00 uur over zijn en zitten we toch droog in ,T Doornsegat .
Ach , gelukkig hebben we geen Birmaanse toestanden tijdens de meeting. Dan zouden we ons pas echt zorgen moeten gaan maken. De gezelligheid maken we met z'n allen en daar kan een Hollandse regenbui niets aan veranderen. tot straks in het Doornse Gat. Het was en poets team zal het wel druk krijgen met zemen en drogen van de auto's.
groet Peter Driessen.
Allemaal heel veel plezier en een fijne dag toegewenst! Volgende keer hoop ik er ook bij te zijn. Met het weer loopt het vast wel los, er staan toch sowieso een paar honderd zonnetjes!
Enne, volgens mij wordt het noorden ook leuk vertegenwoordigd door die mooie rooie uit Stadskanaal. Weet bijna 100 % zeker dat er één komt!
Is er in elk geval deskundig toezicht als het gat wel volstroomt…;-)
Inderdaad, allen veel plezier gewenst.
Ik heb er eventjes aan gedacht om ook langs te komen alhoewel ik momenteel nog met m'n Mondeo rijd.
De reden waarom ik zou langskomen is om eens te kunnen praten met verschillende bezitters van een MCV.Verborgen gebrekken en andere onaardigheden te weten te komen.
Wat ik tot nu toe al geleerd heb is dat je aan een niet-MCV rijder zeker geen gedacht mag vragen over deze wagens want het is allemaal “brol”, “oostblokse afdankertjes”, “een nieuwere Lada”, “waarschijnlijk een roestbak”, “onveilig”, …
En een verkoper denkt natuurlijk aan z'n percentje, dus die zal zèker geen slecht woord erover kwijt willen.
Daarom had ik wel willen langskomen om eens gebruikerservaringen vanuit eerste hand te vernemen.
maarja, wie zegt dat ik ooit was binnengeraakt met m'n Mondeo :-D
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?