Ger, Dacia Nederland en de rest van de organisatie:
Bedankt voor een heerlijke dag. Graag tot volgens jaar!!!
John Debby en Sem
lieven schreef:
> En wij Belgen maar denken dat hollanders gierig waren maar ik
> weet van vandaag dat dit zeker niet waar is.Alles was er
> mooie meiden
hehehe, ja dat clubje in het wit zeker :-) Ik heb ze aan het begin een auto zien wassen maar ze hebben vast niet alle auto's gehad
> en gehakt bal met frietsaus heerlijk
De bal gehakt smaakte mij uitstekend, maar….. toch niet met frietsaus? Belgen hebben toch een echt culinaire reputatie en (vuile grijns) daar hoort een bal gehakt met frietsaus vast niet bij!
mvg, Jan
Beste vrijwilligers en Ger,
We zijn begonnen met de goede Dacia instelling en hebben een paar lifters uit Breda meegenomen die op de lijst staan voor een Dacia. Gelijk het nut van onze 7 zits MCV benut.
Wat we zagen onderweg was geen ene Dacia. Dat kon ook niet anders, want die stonden allemaal in Doorn. Wat een feest. De kinderen zijn niet gestopt met roepen van: “ Nog een Dacia, en nog een!!”
Ontzettend bedankt voor alle broodjes, drinken, fotolijstjes, entertainment en de Sanderos. Als ik John de Wolf zo eens zag heeft hij ook genoten van wat broodjes bal in plaats van dat hij met de bal heeft gelopen.
Het was geweldig en voor herhaling!!!!! Het was fantastisch om te zien dat er zo veel geregeld was en dat het ook nog eens allemaal gratis was. Vooral het kinderentertainment met de vrijwilligers was fantastisch. De kinderen wilden niet naar huis.
Groeten Carlo en Monique.
Inderdaad bedankt aan alle betrokkenen en Ger speciaal voor deze perfecte meeting.
Mede dankzij zijn site (en dit forum) zijn de Dacia rijders (en belangstellenden) een toch wel erg leuke “groep” geworden (club durf ik niet te opperen :-) ).
Als ik even snel (en erg optimistisch?) tel en de aanmeldingen bekijk waren we vandaag met bijna 10% van alle Dacia rijders (ruim 5000?) bij elkaar in Het Doornse Gat.
NIET TE FILMEN!!!!!
Geweldig maar welke lokatie is groot genoeg voor de volgende meeting :-) ????
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?