Sandero

• Herman

Ik kom net terug van de Dacia meeting.

Nu ging ik meer om de Sandero live te aanschouwen, ik wil wel eens wat anders.

Buiten dat was ik onder indruk van de grote dacia familie, en de perfecte organisatie. De Sandero kan wel eens het volgende succes worden binnen Dacia.

(mits er minder afleverings problemen zijn)

Bij zo'n primeur vind ik het een gemiste kans van RENAULT dat er geen info materiaal van de SANDERO aanwezig was.Rondom mij waren er diverse vragen over o.a de prijs! Al met al een geslaagde meeting.

• JP jr.

Over de prijs heb ik het volgende opgevangen.

Deze zal begin juni bij de dealers liggen.

Wel konden ze zeggen dat het ongeveer dezelfde prijsklasse als de MCV zal worden.

• Martin

Weet iemand of de Dacia Sandero leverbaar wordt met automaat?, de meerprijs t.o.v. een schakelbak? en leverbaar bij de benzine 1.4 en/of 1.6 liter? Bedankt.

• JP

Prijzen worden vanaf 2 juni a.s. via de website bekend gemaakt en zijn vanaf 1 juni bekend bij de dealers.

• Remco Jan

Dus duurder dan de Logan Sedan? (ik begreep uit eerdere postings dat de sedan geschrapt zou worden in NL).

• kees

Nee geen automaat alleen 2 motortype,s 1.4 en de 1.6 beide met 8v dus inbouw gas niet mogellijk vanaf fabriek.

Alleen de keuze van opties is ruimer.

• burggraaff

Het zou ondanks een lager verkoop aantal ,een slechte zaak zijn als de sedan uitvoering verdwijnt uit het leveringspakket. (completer aanbod)

Het is namelijk voor de wat kleinere gezinnen 4 personen ideaal ruime/grote kofferbak.

En met de sedan is het begonnen in nederland , is er een begin gemaakt aan de naamsbekendheid van de geweldige DACIA.

Al 2,5 jaar een gelukkige berijder.

• Reginald P.

Hoi Herman,

Begrijpelijk dat jij het vanuit jouw gezichtspunt een gemiste kans vindt. Je moet echter weten, dat het al de grootst mogelijke moeite kostte, die 5 Sandero's daar op dat moment tentoongesteld te krijgen!

Slechts in Parijs heeft er een tijdje terug eentje ‘n middagje ’te kijk' op straat gestaan, als ‘n soort ’teaser'. Verder was dit echt een absolute Europese ‘buiten’-primeur! Hiervoor stond de Dacia Sandero dit jaar nog slechts tentoongesteld op de Zwitserse Autotentoonstelling.

Nederlands promotie-materiaal voor het publiek is überhaupt ook nog niet beschikbaar. Bovendien: “Het is op basis van artikel 9 in de verordening ‘Ordemaatregelen van het recreatieschap Utrechtse Heuvelrug, Vallei- en Kromme Rijngebied’ niet toegestaan commerciële activiteiten te ontplooien op het recreatieterrein.”

;)

Tenslotte: houdt wat die prijs betreft maar rekening met iets wat bijzonder dicht in de buurt van die van de Logan Sedan (en dus niet de MCV…) ligt!

Reginald