Ons bezoek in Doorn

• Gerrit

Wat raar inderdaad dat na 14.00 uur de activiteiten staakten. Volgens de brief zou het de hele dag duren. Ook wij misten de aangekondigde bbq. En onze Daas is niet in de watten gelegd door een professioneel was- en poetsteam zoals de brief beloofde. We hebben ons best vermaakt hoor, maar wat voor leuk presentje van Dacia zouden we hebben gekregen wanneer men had gehandeld als in de brief geschreven stond?

Kortom, letterlijk gezien zijn we opgelicht.

• elfred

“Wat raar inderdaad dat na 14.00 uur de activiteiten staakten. Volgens de brief zou het de hele dag duren. Ook wij misten de aangekondigde bbq. En onze Daas is niet in de watten gelegd door een professioneel was- en poetsteam zoals de brief beloofde. We hebben ons best vermaakt hoor, maar wat voor leuk presentje van Dacia zouden we hebben gekregen wanneer men had gehandeld als in de brief geschreven stond”

“zijn we opgelicht”

Holland op z'n smalst. :)

groet

• RebelMCV

Jammer dan u dat zo heeft ervaren.

Ons was bekend, ook via de site (www.dacialoganmcv.nl) dat het programma startte om 11.00 uur en eindigde om 14.00 uur. Wel was iedereen de mogelijkheid geboden langer te blijven.

Voor wat betreft de BBQ, ook dit is kenbaar gemaakt via de site www.dacialoganmcv.nl dat ivm stookverbod de BBQ niet door kon gaan. Hiervoor in de plaats waren er volop broodjes (voor ieder wat wils) beschikbaar en ook was er voor de kinderen een aparte kinderhoek waar zij frisjes en broodjes konden halen.

Daarnaast hebben wij niets dan lof over de organisatie en de sfeer rondom het evenement.

Helemaal top!

• JP jr.

Het officiële gedeelte duurde van 11.00 - 14.00 uur. Daardoor stopte de activiteiten om 14.00 uur. Men was echter vrij om tot 17.00 uur op het terrein te blijven.

Over de BBQ was al eerder bericht dat deze ivm met een verbod van open vuur (geloof ik) niet door zou gaan en daardoor gezorgd werd voor broodjes bal en worst (die overigens erg goed smaakte!)

Als ze alle 500 dacia's in de watten zouden leggen zouden de wasmeisjes nu nog bezig zijn! Volgende keer moet je ze even staande houden bij je Dacia.

En over het presentje ja daar ben ik het volledig met je over eens! Maar ik denk dat dat presentje de button was die je bij binnenkomst kreeg. Tenminste als je niet te vroeg op het terrein was zoals bij ons het geval was.

Verder een prima dag gehad op het Doornse Gat!

• Marjan

Ik begrijp helemaal niks van je kritiek. De hele toestand kostte helemaal niets en was prima georganiseerd!. Dan ga je echt niet zeuren…

• ad

juist,

ook wij waren blijkbaar te vroeg (10.03) maar je gaat er niet heen voor een button

of dat plattegrondje . je gaat er heen om informatie/aanpassingen/veranderingen etc.ik heb weer een hoop informatie gekregen/gezien waar ik mee aan de slag kan om de MCV naar mijn smaak te maken.

bovendien, je kon inderdaad krijgen wat je wilde en alles was nog gratis ook.

gerrit, niet zo zeuren a.u.b. ik vond alles prima georganiseerd en een dikke pluim voor de organisatie en iedereen die eraan meegewerkt heeft.

groet ad

• piewie

Inderdaad, Holland op zijn smalst….

Een dag waar alles gratis is en waarbij van te voren op de site is uitgelegd waarom de BBQ niet door mocht gaan, en dan lopen z**ken…..

In plaats van het genieten van gedeelde ervaringen en lotgenoten (een Dacia-rijder wordt immers bestempeld als een no-nonsense-rijder :-) ) niet tevreden zijn met de (gratis) broodjes en frietjes.

zucht

• piewie

O ja, de dag duurde tot 14:00 uur, ook dat was van tevoren bekend.

• Errunst

Gerrit , je moest je schamen.

Ik heb zelfs mijn kinderen een compliment gegeven dat ,ze ondanks dat alles gratis was , af en toe iets te eten of te drinken namen.

Ben jij nu een volwassen vent ? bah

• Maloud

Ik heb mij vandaag prima vermaakt. Ik vond het leuk om zovelen van het forum te ontmoeten en/of weer te spreken. Kortom ik heb een perfecte tijd gehad.

De catering vond ik ruim voldoende. Er werd niet met bonnen gewerkt wat ik altijd vreselijk vind. Nee, iedereen kon zoveel eten en drinken als hij of zij wilde.

Verder kan ik mij VOLLEDIG bij de vorige schrijver aansluiten !!!Errunst schreef:

>

> Gerrit , je moest je schamen.

> Ik heb zelfs mijn kinderen een compliment gegeven dat ,ze

> ondanks dat alles gratis was , af en toe iets te eten of te

> drinken namen.

> Ben jij nu een volwassen vent ? bah