brandweer auto

• Klaas Boskers

Hallo,

Ik was vandaag namens de brandweer RBZG post Stadskanaal op deze dag aanwezig.

Ik moet zeggen dat ik het een zeer geslaagde dag maar vooral en gezellige en leuke dag.

Alles tot in de puntjes geregeld en aan alles was gedacht.

Het was leuk om er te zijn.

Groeten klaas boskers

• Avaka

Hallo Klaas,

Je was met die ‘Brandweer Auto’ dan ook een zeer geziene gast vandaag. Als de brandweer er mee wil rijden dan moet het toch wel goed zitten met die Dacia's! Daarbij maakt zo'n sirene en de bekende blauwe lamp nog altijd indruk op de gemiddelde Nederlander.

Persoonlijk vond ik het erg leuk dat je er was en die lange rit van en naar Stadskanaal geen belemmering was. Het Korps ‘Stadskanaal’ staat goed op de kaart kan ik je verzekeren. Met een beetje geluk kom je as zaterdag ook nog op TV!

• kees

Nou Klaas wij hebben met smart zitten wachten op jullie brandweer Dacia en zeker de kleine kinderen vonden het heel spannend.

Heel erg bedankt dat je aanwezig was en hoop de volgende keer jullie brandweer wagen en misschien ook eens een politie Dacia terug te zien.

Ook namens mijn zoontje want die liep al dagen van te voren te zeuren of jullie nog kwamen. TOP

• Maloud

Hallo Klaas,

Wat ik leuk vond is dat je als ‘buitenstaander’ toch de Dacia goed vond en lekker vond rijden.

Het enige minpuntje vond je, net als zovele ‘Dacianen’ het hoge toerental op hogere snelheid.

Ik weet zeker dat als eenmaal bij de overige korpsen bekend wordt dat deze auto het goed doet, deze net zo vaak wordt aangeschaft als vroeger de Magirus en de huidige Mercedes.