enthousiast geworden

• kees

Ik heb vanavond een beetje alle berichten zitten doorspitten en iedereen vond het een groot succes en kunnen niet wachten tot de 4e meeting.

Dan is hier de oplossing voor u op 20/21 en 22 juni 2008 vind er een internationale Dacia meeting plaats in Alesheim Duitsland ik neem aan dat inschrijving hier ook nog steeds mogellijk is .

De deelnemende landen zijn Duitsland Roemenie Oostenrijk Frankrijk Belgie en tot nu toe 4 uit Nederland.

Dus wiltb u weer dit gevoel terug kom daar dan ook heen , ook hier is weer genoeg te doen voor jong en oud.

• Michel

He jammer heb ik net een weekendje weg met de scouting….

Wie weet volgende keer want ik vond het erg tof vandaag.

• Henk den Haan

Dat is niet naast de deur. Heen en terug zo'n 1400 km.

• Patrick & Renee

Wim wil wel want “De auto bevalt hem goed dus daar ligt het niet aan.” :)

• kees

Nee het ligt zeker niet naast de deur ,daarom hebben we er een weeked uit van gemaakt kosten 94 euro incl hotel met ontbijt en op de zaterdag een BBQ.

En natuurlijk de Dacia,s daar eens bekijken en een ritje maken op de rodelbaan.

• kees

Maar als wim wel wil wie dan niet????

• Remco Jan

En Wim hoeft niet zijn eigen benzine te betalen? 1400 km met de huidige benzineprijzen is toch een ritje van zo'n 160 euro aan benzine.

• kees

Naar de Duitse grens is het alleen duur dus in Duitsland vol tanken en op de terug weg weer.

En wat de benzine prijs betreft wij zijn Hollanders en blijven gewoon rijden er is niemand die denkt we gaan eens de rijkswegen blokkeren vanwege de prijs dat gaat in Frankrijk wel anders daar gooien ze gelijk alles plat en dat hebben toen de vrachtwagenchauffeurs hier in Nederland een paar jaar geleden ook gedaan.

Dus ben je het met de benzine prijs niet eens dan 5000 Dacia,s de wegen blokkeren.