trekhaak monteren

• jedq

Hallo allemaal,

Wij willen graag zelf een trekhaak monteren onder onze MCV. We hebben een Brink trekhaak besteld. Wie heeft nuttige tips?

• Maloud

Kijk goed op de inbouw instructie, kijk goed wat links en rechts gemonteerd moet worden, zet alles eerst eerst los-vast in elkaar en kijk goed hoe het gemonteerd zou moeten worden.

Bij de plaatsen waar de ‘schetsplaten’ komen eerst even de kit wegschrapen en licht in de tectyl zetten, vervolgens de schetsplaten in de natte tectyl plaatsen maar nog niet vastzetten, vervolgens de trekhaak er tussen ‘bouten’ en in twee keer de zaak vastzetten. De eerste keer niet echt ‘knal’ vast, maar zo, dat je nog e.e.a. kun schuiven. Daarna de zaak echt goed vastzetten.

Als het goed is moet je niets overhouden :

Djedq schreef:

>

> Hallo allemaal,

>

> Wij willen graag zelf een trekhaak monteren onder onze MCV.

> We hebben een Brink trekhaak besteld. Wie heeft nuttige tips?

• De Fries

Ga je voor de kabelset voor een originele Dacia set of een universele?

Voor een bepaalde datum kun je de stekkers van zo iin je achterlichten drukken, maar vanaf een bepaalde datum zijn de stekkers van de achterlichten aangepast en past de kabelset niet meer 1 op 1.

• Jan

Hallo jedg

Ik heb er zelf ook een trekhaak onder gezet (Brink)de enigste nuttige tip die ik je kan geven , haal de achterbumper er af , het is wel even werk , maar je kan overal beter bij .

Bekabeling is ook mooi van Brink , die klik je zo in je achterlichten ,verder , het is een fluitje van en cent , en goed de beschrijving ff lezen ,

• Chinnie

hoe zit dat bij de achterlichten , moet je dan de linkse of het rechter achterlicht nemen om de stekker er in te prikken. ik heb ook een brink op het oog.

de niet afneembare, ik las dat er verschil kon zijn wat connector oud en nieuw type. de auto en de trekhaak moeten nog besteld worden.

past de huidige Brink set dan op de nieuwe MCV ??

Brink ond nrs 485900 trekhaak vaste. 742511 kabelset 7 polig brink.

wat omtrent de bumper demonteren , wat en waar zitten de schroeven en is de volgorde.

en is dat werkelijk handigger ,sneller.

kan ik zeker ook zelf de achteruit rij piepers dan monteren.

• jedq

Op de internet site van Brinkweb.com vind je het bestel nummer, dit nummer is 485900 +742511 voor de7 polige stekkerdoos.

Bij bestelling van mijn trekhaak via de werkgever werdt mij de verkeerde trekhaak geleverd namelijk 460200+742481 deze was voor een logen sedan.,

de kabelboom was inderdaat met stekers temonteren aan het linker en het rechter achterlicht.veder praat brink over een vaste trekhaak, maar door het losmaken van twee bouten verwijder je de kogel .er is een onderdelen afbeelding bij geplaatst .

• sonny

Als je de trekhaak nog moet bestellen van brink kijk dan goed naar het verschil van prijs .

Wij hebben een brink trekhaak nr 485900 besteld voor 171,36 euro

Zonder verzendkosten stekker 7 pollig rond 41 euro

Bij brink zelf was hij over de 200 euro en daar komen verzendkosten nog bij .

Mijn vriend heeft de trekhaak er zelf onder geplaatst en niks weggehaald .

Dus schoppen is aan te raden .

• WKA

Hallo Sonny,

Hoe kun je als particulier een brink trekhaak en kabelboom bestellen; ik dacht dat Brink alleen aan bedrijven leverde.

groeten,

WKA

• Chinnie

Nee dat kan ook niet rechtstreeks.

via de automaterialen handel bestel ik het.

op de brink site kun je de nrs vinden en zo

groetjesWKA schreef:

>

> Hallo Sonny,

>

> Hoe kun je als particulier een brink trekhaak en kabelboom

> bestellen; ik dacht dat Brink alleen aan bedrijven leverde.

>

> groeten,

> WKA

• sonny

Ik heb thuis op de computer een trekhaak besteld van brink .

Bij vooruit betalen geen bezorgkosten levertijd nog geen drie weken .

Besteld bij www.allesmeeopweg.nl .

Als het niet op de site te vinden is kan je het per email bestellen heb ik ook gedaan .support@allesmeeopweg.nl

nr trekhaak 485900 171,36 euro

7 polige kabelset 742511 39,45 euro

Ze verkopen ook bosal trekhaken .

Wordt goed verpakt netjes afgeleverd door een bode .

gr sonny