Goedkope reclame

• Wim

Ik vond het een goedkope reclame van Dacia Nederland.

En zoals beloofd in de aanschrijving, Barbeque en een presentje.

Het kan aan mij hebben gelegen maar ik heb er niets van gezien.

Al met al dus een lokkertje om over de ruggen van de bezitters van een Dacia reclame te maken.

De auto bevalt mij goed dus daar ligt het niet aan.

Wim

• Maloud

Ik kan niet begrijpen dat iemand wel de weg weet te vinden op het internet om hierover te klagen, maar in hetzelfde forum niet weet te lezen dat dit al van te voren bekend was.

!!!!!!!!!!!!!!! LEZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vond het een zeer geslaagde dag.

• JP

Maloud, ik sluit me voor 100% ben je aan! Het was een geweldige dag en een uitstekende reclame voor Dacia en alle Daciasten en daar is niks mis mee!

Groetjes,

Joost

• kees

Je hebt er altijd mensen bij die het onderste uit de kan willen hebben , de BBQ kon niet doorgaan ivm stookverbod het presentje heb ik ook niet gekregen ,ik loop toch ook niet te klachen.

Die goedkope reclame zou ik ook doen ik weet toevallig wat deze dag gekost heeft dus ga niet lopen zeuren .

Je hebt het toch naar je zin gehad of , zoniet volgende keer niet meer komen.

Wees blij dat iemand zoals Ger zich voor 200% inzet voor al de Dacia rijders zonder hem was dit niet gelukt wij zijn allemaal trots op hem .

PS Je blijft altijd mierenneukers houden. sorry hoor maar moet dit even kwijt.

• Johnny Logan

Reclame? Ga weg joh. Dacia heeft helemaal geen reclame nodig. Het merk verkoopt zichzelf. Sterker nog als ze reclame zouden gaan maken is de productie vermoedelijk niet bij te houden.

• Maloud

Gelukkig was er iemand (waar ik het niet altijd mee eens ben :d) die nog leuke Michelin ‘gadgets’ uitdeelde !!!

Ook langs deze weg mijn dank !!!

p.s. deze persoon dient de hulp die hij kreeg van zijn zoon ook nog eens extra te bedanken !!!

• Remco Jan

Als het niet goed was, moet je de volgende keer wellicht zelf de handen uit de mouwen steken en helpen organiseren.

• Gerrit

Ik heb met grote verbazing de klacht van de goedkope reclame gelezen.

Het enige wat ik hier op kan antwoorden is: Hoe zielig kan een mens doen.

Maar als ik de klager gelukkig kan maken met mijn button dan mag hij mij een mailtje sturen, dan krijgt hij de mijne wel. En voor de rest kan ik me alleen maar aansluiten bij de vele reacties welke overigens zeer terecht op dit onderwerp zijn gekomen.

Een zeer tevreden aanstaande Daciaan

Gerrit

• ad

beste mensen,

ik maak er geen woorden meer aan vuil.

wij hebben voor 99,9% genoten en daarmee basta.

en die 0,1% betreft het weer.

groet ad

• RebelMCV

Op die enkeling na geen wanklank over de fantastische meeting.

De sfeer was super en allemaal even gezellige mensen, die Daciarijders.

We hebben er als gezin van genoten!

Leuk om Ger eens in levende lijve te ontmoeten.

Een praatje gemaakt met hem bij de nieuwe Sandero 's en bij thuiskomst zien we dat we ondertussen nog op de foto zijn gezet ook, in de uitgebreide fotoreportage door Maloud.

Nog een idee:

Misschien leuk om in de toekomst een rallye of toertocht te organiseren

met louter Dacia 's?

Weer gratis reclame natuurlijk, maar het plezier van de Daciasten staat voorop!