Goedkope reclame

• razvan

'De auto bevalt mij goed dus daar ligt het niet aan.'

Dat is gezien de voorgaande tekst inderdaad wonderbaarlijk, dit kan onmogelijk veel langer duren en dus zal de volgende zeurprik van u helaas spoedig volgen :(

• Johnnie

'Trots op Nederland' kan veranderd worden in ‘Trots op Dacia-Nederland’ EN ‘Trots op GER’

• Peter

Goedkope reclame………………., je kunt het ook zien als een compensatie voor de steken die Dacia heeft laten vallen; lange levertijden, slechte communicatie over deze levertijden, de volledig deelbare laatste zitrij die alleen in de folder deelbaar was, de slechte ruitenwissers.

Deze sponsoring was een hele leuke geste die door heel veel mensen gewaardeerd is!

Mensen die alleen over de negatieve zaken van de 3e meeting gevallen zijn, zullen waarschijnlijk altijd en overal flink over de negatieve kanten klagen. Hier hebben ze voornamelijk zelf last van, een therapeut kan hier misschien wat aan doen.

• mirella

SLOTJE!!!!!!

• Aletta

GOEDKOPE REKLAME??????????

Waarschijnlijk was Dacia goedkoper uitgeweest met een reclamespotje op T.V. voor de Sandro………..MAAR Dacia wilde langs deze weg Ger en ons Daciapioniers bedanken!!!!!!!!!!!!

En dat hebben ze op GEWELDIGE wijze gedaan!!!!!!

Er is voor iedereen een geweldige dag van gemaakt, zonder dat het een commercieel gebeuren is geworden.

Ondanks de bemoeienis van Dacia is de intieme sfeer van de eerdere meetings gebleven, en dat is een prestatie waar ik mijn pet voor afneem!!!

Aletta

• dacia.startpagina.nl

wens voor slotje wordt gehonoreerd, laten we ons concentreren

op dit prikbord op de 99% tevreden bezoekers van de Dacia meeting

• teun

Ger ga zo door wij hebben een gezellige en sfeer volle dag gehad en niets van reclame gemerkt de dag was super georganiseerd mijn petje af voor het vele werk wat je er voor heb moeten doen en alles prodeo succes met al je verdere activiteiten ik geniet er al vanaf het begin