wie weet raad

• maarten

Hallo iedereen,

Vandaag door omstandigheden met de MCV naar mijn werk gegaan.

Na het werk op naar de parkeerplaats en toen zag ik op de bestuurderskant en streep getrokken van mijn deurklink tot het achterlicht.

De tranen stonden bijna in mijn ogen toen ik dat zag.

Wie weet hoe ik dit het beste kan aanpakken om die kras te laten verdwijnen. De kras is tot het witte de kleur gis platine.

Wie weet raad?

• Pilo

Voor dit soort schade is het

Waarborgfonds Motorverkeer

Postbus 3003

2880MG Rijswijk.

Doe aangifte bij de politie en meld je bij het Waarborgfonds.

Veel succes.

• Remco Jan

Wat zegt jouw verzekeringspolis over dit soort schades? Ik kan 1 schade per jaar claimen zonder impact op de no-claim korting.

• ad

dit heb ik ook eens meegemaakt.

aangifte gedaan bij de politie en contact gehad met waarborgfonds.

er is bij mij niets uitgekeerd omdat er geen getuigen waren dat ik de auto

daar onbeschadigd had neergezet.

dus als je aangifte doet neem je je vrouw mee om te getuigen

bij het aangifte doen bij de politie want het moet in het verbaal zij opgenomen.

groet ad

• Michel

Vrouw is geen goede getuige voor de wet nemm een collega dat denk de lading beter.

• Remco Jan

Je zou eigenlijk regelmatig wat foto's van je auto moeten maken, met een duidelijke datum aanduiding erbij (de ochtendkrant of zo). Zou dat als sluitend bewijs worden geaccepteerd?

• kees

Ik heb een soort gelijk gevallletje gehad auto bij supermarkt geparkeerd en bij terug komst een deuk in de auto.

Verzekering gebeld en uitgelegd wat er gebeurd is en kon hem gewoon laten maken alleen stond ik 1 jaar stil in opbouw no.claim van mijn polis dus dat had ik er wel voor over.

Ik neem aan dat je alrisk verzekerd bent zou het gewoon aan de verzekering door geven .

• Maloud

>

> Voor dit soort schade is het

> Waarborgfonds Motorverkeer

> Postbus 3003

> 2880MG Rijswijk.

> Doe aangifte bij de politie en meld je bij het Waarborgfonds.

> Veel succes.

De schade dient dan wel door een motorvoertuig veroorzaakt te zijn !!!

Dus niet een tas, boodschappenkarretje of iets dergelijks !!!Pilo schreef:

• ad

nee hoor michel,

je vrouw/man wordt wel degelijk als een getuige behandeld volgens de wetgeving.

als ik dit van te voren had geweten had ik de schade vergoed gekregen

want dan had ik natuurlijk mijn vrouw wel meegenomen bij het aangifte doen.

groet ad

• maarten

Hoi,

Af gelopen week heb ik een berichtje geplaatst over schade aan mijn MCV met het onderwerp dat er een kras op mijn wagen staat. Mijn vraag wa eigenlijk wie helpt mij aan de oplossing hoe ik een kras die tot het witte te zien is weer kan verwijderen. Misschien is er wel een of ander produkt waar ik het mee kan uit poetsen. De kleur is Gris platin. Wie kan mij helpen?