meeting

• brumpeer

Gefeliciteerd. Vooral Ger natuurlijk, maar ook alle deelnemersssss aan de meeting. Mooie verhalen gelezen.

Wij waren er helaas niet bij, want er moest gewerkt worden. Kan soms niet anders.

Ik heb het al meer op dit klankbord gezegd: Daciarijders zijn heel erg aardig.

Enneh… die zeurpietjes moeten dan maar een ander auto kopen. Een betere oplossing kan ik niet bedenken. Als je een Dacia hebt heb je toch alles wat een mens nodig heeft.

• H@ns (Jaapaap)

Heb een fantastische meeting gehad

Kom daar eindelijk een Daciaat tegen die ik in Ruurlo nog nooit had ontmoet .Een Texellaar die je een mailtje hebt gestuurd loop je gewoon tegen het lijf en van Avaka (the radioman) krijg je spontaan een lekkere fles wijn. Iedereen overal behulpzaam,spontaan,vriendelijk,vrolijk.

Een domper voor mij was even de ontdekking dat iemand met een tas of paraplu een flinke kras van 30cm op mijn rechter achterdeur had achtergelaten.Maar gelukkig dat iemand van Segerink en Wolbers uit Zutphen meteen zei:”Hans kom zaterdag maar ff langs,dat lossen we wel weer op”. (Enige omstanders zeiden me later :”Is dat jou dealer,daar mag je blij mee zijn”.

Ik wil niemand bij naam bedanken maar iedereen die hier dit tot dit succes heeft gemaakt

Ik hoop alleen dat de 4de meeting wel dit jaar nog wordt gegeven

• brumpeer

Hoi, beste mensen die van S&W uit Zutphen. Had ik ook al in de gaten. Tja…. Zutphen, Achterhoek: Het Onverwachte Nederland.

• Aletta

Inderdaad, de meeting was GEWELDIG, we hebben ons geen seconde verveeld (waren de laatste die weggingen) dit was echt een TOP MEETING een kroon op al het werk dat Ger doet voor ons en Dacia N.L.

Aletta en Ron

• Hennie Kool

Beste iedereen,

Ik heb de de daciameeting als zeer leuk ervaren.

Echter één nadeel.

Ik dacht dat ik in een betrekkelijke bijzondere auto reed. Maar na afgelopen zondag heb ik zoveel van bijzonder auto's gezien dat ik mij minder uniek ben gaan vinden.

Ik vond de opkomst boven verwachting en de organisatie super.

Iedereen bedankt.

• j.buffing

Hallo Hennie

Ruim één jaar geleden kregen wij onze MCV(een van de éérste).

Bij de éérste meeting waren wij met 9 MCV's.

Bij de Tweede meeting waren er al 52 Dacia's.

Nu bij de 3e waren er 550 Dacia's.

Ook in ons dorp (Almere) is de Dacia al heel normaal, en kom je hem regelmatig tegen.

Dus de Daciadichtheid wordt steeds groter.

Maar de Dacia is toch veel leuker als de doorsnee “Golf” of Ästra"

Dus ondanks dat de Dacia steeds meer gezien wordt blijft het een Exclusieve auto.

Groetjes

Carolien en Jan

• Hennie Kool

Hoi Carolien en Jan,

Annemarie Jorritsma zal het vast niet met jullie kwalificatie over Almere.

Als ik haar moet geloven wonen jullie in een wereldstad.

Het is net hoe je het zelf beleefd net als rijden in een Dacia.

Vr.gr. Hennie Kool