Langewacht

• Henk den Haan

Eindelijk is het zover, zaterdag 31 mei 2008 om 10:00 uur komt er weer een Dacia bezitter bij.

Het kenteken is geworden .. - GDN - .

Een nieuw kenteken. Een goede vondst van de RDW.

Wat mijn aanwinst is Grijskleurig , Dacia Natuurlijk.

Nog twee nachtjes slapen…….

• harald

Gefeliciteerd Henk

Al zijn de laatste 2 dagen zwaar hoor

maar wachten word beloond

veel plezier gewenst met inrijden van de auto

grt Harald

• Avaka

Op welke datum had je hem besteld?

• Henk den Haan

Op 31 december 2007 had ik de auto besteld. gewoon een Sedan Lauréate in een naar mijn idee bestaande kleur: Gris Comète. Dus ik heb lang gewacht.

Het probleem staat elders in dit prikbord

• brumpeer

Nu staat er bijna 6000 km op de teller. (Maar dat zou dan ongeveer 5400 km moeten zijn?…) En… het rijdt magnifiek. Kwam gisteren van een concert terugrijden in onze 1.6 mpi. Muziekje erbij, braaf 120 km. Geen sigaretje meer, want sinds de MCV rook ik niet meer, zodat ik de dure benzine met gemak kan betalen. Overigens blijft de auto zonder roken veel netter en schoner! En dat gaf allemaal een goed gevoel. Al die typen die van die dure auto's kopen… Eigenlijk wel sufferds.

Dus Henk, gefeliciteerd je zult er geen spijt van hebben.

• Henk den Haan

Mijn zwager begrijp mij niet, maar hij werkt dan ook bij de Peugot.

Moet toch niet moeilijk zijn om hem te overtuigen dat ik 3x een nieuwe Dacia kan rijden tegen één Peugot.

Ik zie alleen maar een prijsverschil: de kilometers zijn even lang, de wegen hetzelfde, ook airco, ook elektrische bedienbare ramen, ook een verstelbare stoel, ook service, enz.

Je hebt gelijk brumpeer, suffers kopen andere merken.

• brumpeer

En daar komt dan nog het voordelige onderhoud bij!

Het is echt een goede keus. Mijn vorige auto was een focus 1.8. Een nieuwe focus zou mij ruim € 10000 meer gekost hebben. En ford werd steeds duurder met onderhoud. Bovendien kreeg ik bij de dealer nog € 500 meer bij de inruil.