LPG en trekhaak

• peter

Afgelopen week wilde ik alsnog een trekhaak laten plaatsen onder mijn MCV. De monteur had hem op voorraad en ik kon gelijk naar binnen rijden. Eenmaal binnen constateerde hij dat mijn auto was voorzien van een LPG installatie. Volgens de monteur dien ik deze eerst te verwijderen, hij plaatst dan de trekhaak en de LPG tank kan weer terug geplaatst worden. Het wordt dus of een dure trekhaak of geen trekhaak maar het in en uitbouwen van de LPG tank is wel werk voor een deskundige.

Dus, als je LPG wilt en een trekhaak, zorg dan dat d etrekhaak er als erste onder gaat.

• HenkM

Bi mij zit de trekhaak al onder de auto, LPG komt nog…

• theo

oké Peter,

bedankt voor je mededeling.

heb zojuist de trekhaak van bosal binnen. deze monteer ik samen met mijn buurman onder de mcv.

dan ga ik eerst op vakantie en eens serieus nadenken over lpg.

maar ook weer niet té lang i.v.m de wachtlijst, waar HenkM het over heeft. Henk dank hiervoor.

gr theo

• Pilo

Kletsverhaal van die monteur.

Ik heb een paar weken geleden ook een trekhaak laten plaatsen in mijn MCV met LPG.

Geen probleem. Er hoefde niets te worden gedemonteerd.

• peter

Wil je mij vertellen bij wie je de trekhaak hebt laten monteren??

En, wat was de prijs???

Peter

• HenkM

Hier zit ook een Bosal (afneembaar) onde de MCV.

• Pilo

peter schreef:

>

> Wil je mij vertellen bij wie je de trekhaak hebt laten

> monteren??

> En, wat was de prijs???

>

> Peter

Fa. Stagar Stadskanaal.

Ze hebben een cruise control ingebouwd voor € 550.- en waren daarom bereid de (nieuwe) trekhaak met kabelboom,die ik al had eronder zetten voor ca. € 125.-

De trekhaak had ik gekocht via Marktplaats. Hoe zo'n nieuw ding daar verzeild raakt is me een raadsel.

Normaal plaatst Stagar alleen trekhaken die ze ookz zelf leveren, maar omdat ik een cruis econtrol kocht wilden ze het wel doen.

• Hennie

Wie heeft ervaring met het laten plaatsen van een afneembare trekhaak en kan mij aangeven wat de kosten zijn? Ik ga het niet zelf doen want het moet wel goed zijn

• Avaka

Welk type Cruise Control heb je laten inbouwen?

En met welke bediening? Pookje of drukknoppen op het stuur?

Vertel vertel! :)

• HenkM

Onze Bosal afneembare trakhaak is gemonteerd door een vakgarage in Zuid Limburg. De kosten zijn wat vertekend omdat ik zelf meesteutel.

Rond de € 325 zou de trekhaak er echter compleet met bekabeling onder moeten zitten.