Stoelhoezen

• Chinnie

wie heeft er ervaring met stoel hoezen voor de 7 pers MCV uitvoering.

pas vorm , waar te krijgen, kosten,kleur.

( ik heb geen airbags in de stoel )

• Wendy

Ikke…..

Ik heb drie sets gekocht bij de Lidl.

dus 5 voorstoelhoezen en een bank hoes en de rest als reserve.

Kostte in totaal 60 euro maar dat is het dubbel en dwars waard zeker met die hele licht grijze bekleding.

Succes met zoeken….

Mijn kleur is zwart met blauw… en de auto is antracyt grijs… komt heel mooi uit.

Wendy

• Avaka

Eehh, beetje domme vraag misschien…maar waarom zou je stoelhoezen willen gebruiken op alle seats? Thuis leg je op de nieuwe bank toch ook geen Grand Foulard? Daarbij is de stof vuil afstotend. Renault (Dacia) staat bekend om zijn goede stoffering. In mijn bijna 9 jaar oude Megane zijn de stoelen nog als nieuw.

• Agio

Wendy schreef:

>

> Ikke…..

> Ik heb drie sets gekocht bij de Lidl.

> dus 5 voorstoelhoezen en een bank hoes en de rest als reserve.

> Kostte in totaal 60 euro maar dat is het dubbel en dwars

> waard zeker met die hele licht grijze bekleding.

> Succes met zoeken….

> Mijn kleur is zwart met blauw… en de auto is antracyt

> grijs… komt heel mooi uit.

> Wendy

Deze had ik ook gekocht, maar ik zag geen mogelijkheid om ze mooi strak om de stoelen te krijgen.

Hoe bevestig je die haakjes? Bij andere auto,s was dit geen probleem, maar bij de MCV zag ik het niet zitten.

Heb ze weer teruggebracht!

Agio

• Wendy

Die haakjes zijn geen probleem toch ?? je maakt eerst een miniscuul klein gaatje met een dikken naald en dan prik je het haakje erdoorheen….

De onderkant en de achterstof van de stoelen is zo stevig dat je er inderdaad niet makkelijk doorheen prikt maar daar vind je toch zo een oplossing voor ??

En nadat mijn man een chocolade muffin al rijdend had gegeten en die vlek er dus echt niet uit te krijgen was heb ik er toch maar hoezen ingezet…..

• Frank16V

ik heb de originele Dacia stoelhoezen-set besteld (model Elegance)voor de 7-zitter (bij de dealer te bestellen). Pasvorm is - uiteraard - perfect.

• chinnie

hoi

wat kost zo iets ??

en hoe ziet het er uit, heb je er een foto van

of een plaatje , wat betreft motief

thanks

• Frank16V

afbeeldingen en prijzen zijn te vinden in de accessoire-brochure, linkje staat op de site van Ger. Prijzen afhankelijk van de stof en uitvoering, tussen de ca. €80 en €120. Ik heb de duurste, is ook wel erg mooi.

• Chinnie

heb je een linkje van de site van GER dan

ik zie hem zo niet

thanks

• Frank16V

www.dacialoganmcv.nl