Iets geks met de standaard Blaupunkt radio

• Remco Jan

Ik dacht vandeweek even dat mijn oren opeens heel slecht waren geworden want het geluid van de radio was erg dof (en dat terwijl ik vorige week mijn oren heb laten uitspuiten…).

Vervolgens ging ik de hoge tonen bijstellen, maar deze bleek al op +4 te staan. Ik zet 'm op +5 en alle hoge tonen waren er weer. Terug naar +4 en de hoge tonen waren er nog steeds. Dus waarschijnlijk een softwareprobleempje in de radio.

Bekend probleem? (ik zal er geen andere radio voor gaan kopen, maar ik vond het wel typisch).

• marcel

Klopt Remco Jan, heb ik ook ondervonden, toen ik echter van radio overschakelde naar cd en terug waren de normale (ingestelde) tonen weer terug.

Raar maar volgens mij inderdaad een software probleempje,

• ad

En ik al ruim een jaar lang denken dat het aan mijn gehoor ligt. De ene keer is het inderdaad dof en de andere keer weer niet. Het is net niet om en om.

Iets aan te doen??

• HenkM

Hier in Zuid Limburg ligt nog een Blauwpunkt te wachten op een nieuw baasje. Gratis af te halen.

• Remco Jan

Het enige dat je kan doen is volgens mij even de hoge tonen omhoog en omlaag doen. Ik kwam er trouwens achter dat bij de lage tonen instelling dezelfde fout voorkomt.