Niet goedsluitende achterdeurtjes

• Kees

Ik heb het idee dat het linkerdeurtje (de grotere van de twee) af en toe niet goed sluit bij mijn Dacia MCV. Of lijkt dit alleen maar zo…?

Misschien is dit alleen maar schijn. Hebben meer mensen deze ervaring.

• frank

hoi kees, ik heb hetzelfde gevoel bij het deurtje als ik deze te zacht of met mijn hand te hoog dichtgooi. dan sluit het deurtje onder niet netjes. dit komt volgens mij door de dubbele sluiting. als ik de deur hard dichtdoe sluit deze echter wel goed.

• Kees

OK gewoon hard dicht gooien dus!

Heeft iemand anders nog andere suggesties?

• ad

hoi kees,

je moet het deurtje inderdaad een flinke duw geven

wil hij ook van onder goed sluiten.

daar had ik ook wel wat last van in het begin.

waarschijnlijk te bang dat de mooie auto beschadigd.

groet ad

• Michel

Oww Ik roep altijd tegen mijn vrouw en kinderen: HEY het zijn geen draaideuren

maar ze doen het gewoon goed begrijp ik……

• HenkM

Na aflevering sloten ook bij de deurern niet zoals ik graag wilde, links te strak en rechts te los.

Ik heb ze zelf bijgesteld maar bij twijfel even langs de dealer, zijn binnen een kwartier afgesteld.

• kees

Deze sloot bij mij ook niet goed even het slot wat laten verstellen en klaar

• Remco Jan

Gewoon hard dichtgooien. Al staat dat wel in schril contrast met het soepele sluiten van de andere deuren.

• gdamen

Is inderdaad een kwestie van afstellen. Maar mijn “andere” auto, een renault kangoo, waar het deurtjes ontwerp van geleent is, heeft exact het zelfde probleem. Kwestie van wat harder dicht doen of even boven/onder (afhankelijk waar hij net niet sluit) even nadrukken.