buitenspiegels dacia logan mcv

• Hans Freund

Ik heb vandaag de Sandero bekeken in Oss bij Arend. Naast deze Sandero stond een logan mcv. Volgens mij zijn de buitenspiegels hetzelfde qua vorm en afmeting, maar zijn de spiegels van de sandero voorzien van een metalen (of iets wat daar op lijkt) kapje, waardoor ik ze veel mooier vindt. Als ik mocht besluiten om een logan mcv te gaan rijden zou ik die buitenspiegls ernstig overwegen. Is er iemand die in detial heeft gekeken of Sandero spiegels makkelijk over te zetten zijn naar de loganmcv?

• Reginald P.

Hoi,

De buitenspiegels van de Sandero en Logan MCV zijn sowieso identiek. Hangt alleen van de uitvoering af of ze gedeeltelijk in kleur zijn of niet. Tot nu toe is er geen MCV die dat heeft maar dat komt na de komende face-lift vast wel goed…

;)

Uitwisselbaar zijn ze dus i.i.g.. De nu in Nederland niet meer leverbare Logan Sedan Prestige had deze spiegelkappen in kleur al. Slechts de Logan Sedan in de (nog) goedkopere uitvoeringen had nog de oorspronkelijke en wat kleinere, links-rechts uitwisselbare spiegels die je nu nog wel op o.a. de Zuid-Amerikaanse Sandero ziet…

Reginald