GPS steun

• teun

toen in febrari mijn MCV werd afgeleverd viel het mij op dat mijn gps zover van mij vandaan zat om hem normaal te kunnen bedienen dus toen ben ik aan het prutsen gegaan hoe ik mijn gps op het dashboard kon monteren eindelijk heb ik een goed alternatief ontwikkeld een steunplaat van rvs gemonteerd in een gat van de luchtroosters makkelijk te mont cq. demonteren zie de advertentie foto op de markt van dit forum voor een ieder die geinterresseerd wil ik graag er een voor maken of een tekening leveren

• ad

hoi teun,

er zijn ook van die steunen te koop bij halfords

en deze zijn uitstekend.ik heb hem getest op kaseien

en op bospaden en hij blijft gwoon staan op het dashboard.

groet ad

• teun

hoi ad deze steun staat niet los maar is vast gezet met een m5 schroef bout in ventilatiopeningen van de mcv op een manier dat montage in luttele seconde kan gebeuren het laat geen sporen na demontage

• Avaka

Een GPS steun heb je helemaal niet nodig zodra je de TomTom gewoon links onder op je raam plaatst. Vind het altijd zo onlogisch wanneer mensen hem midden op het raam plaatsen.

Links onder zit de TomTom dichterbij dus makkelijker te bedienen. Daarbij hoef je alleen maar even vanuit je ooghoeken iets naar onder te kijken.

Zodra de TT in het midden zit moet je echt wegkijken om te zien welke kant je op moet.

Op dat moment verlies je het verkeer voor je uit het oog.

NB: Op zich wel een mooie oplossing hoor die steun, daar niet van.

• teun

De bedoeling van de steun is dat er geen zuignap kringen meer op de ruit zijn links onder is voor de meeste mensen geen optie omdat ze rechtshandig zijn

• stef

We hebben veel interesse naar de tekening van de gps steun.

is deze te sturen via de mail?

met vriendelijke groet

Stef

• Avaka

Als de TT links zit is ie net zo makkelijk te bedienen met je rechterhand als met eventueel de linker. Sterker nog, je hoeft niet meer voorover te buigen om er bij te kunnen. Daarbij is ie beter af te lezen omdat je een stuk dichterbij zit. :)

• Remco Jan

Ik heb de foto's gezien, maar ik vraag me af of dit niet los kan trillen, of dat het rooster afbreekt als je de knop te strak aandraait?

• teun

heb er meer dan 6000 km door Duitsland en Tjechie mee gereden het dashboard is van een soort zacht plastis waar echt geen stuk uit kan breken ten zij met een grof geweld

• HenkM

Stukje antislip rubber onder het RVS plaatje en lostrillen lijkt me al helemaal geen optie :-) .