lpg

• ad

ik heb vandaag mijn lpg installatie besteld.

deze word 30-06 ingebouwd en ik kan hem 01-07 weer ophalen.

net 1 week voor onze welverdiende vakantie.

deze korte tijd verbaasde mij enigzins gezien andere berichten op internet.

ook maar twee dagen in plaats van de drie waarover ik veel gelezen heb.

dat is toch mooi megenomen. ong. 2500 km. op gas i.p.v. benzine.

word het toch nog leuk om naar frankrijk te rijden.

groet ad

• Pieter

Dat is lekker snel,ik krijg as woensdag mijn Dacia en in de eerste week van augustus wordt er gas in gebouwd.

• ad

hoi pieter,

dat is toch een verschil van ong. 4 weken.

maar toch veel plezier straks met je auto en veel veilige kilometers.

groet ad

• arno

op 14 juli heb ik de afspraak staan voor het inbouwen. en dat kost me dan wel 3 dagen.

ach, kleine moeite voor veel plezier die ene dag.

groet, Arno

• Arnold Waardenburg

Ook ik heb de Eurogas installatie besteld, wordt waarschijnlijk na onze vakantie ingebouwd (12 - 26 juli). Volgens de dealer (Stokman Alkmaar) gaat dit ook 3 dagen duren.

Kan me niet snel genoeg gaan…….

gr. Arnold

• jedq

Ook wij willen graag lpg en hadden ons al ingesteld dat dit pas na onze vakantie zou gaan gebeuren.

Na een belrondje langs diverse Dacia goedgekeurde inbouwstations en onze dealer, Indumij in Dordrecht , bleek deze de snelste te zijn.

Maandag 9 juni langs gegaan voor uitgebreide informatie en op donderdag 19 juni wordt de G3 lpg installatie geplaatst. ( Er zijn 2 dagen nodig voor de inbouw )

Zo kunnen wij dus toch goedkoop richting het Zuiden.

• spikey

na 4 maanden en al een km stand van 14000 km heb ik ook een G3 instalatie besteld .Omdat ik een 7 zitter heb komt er een 63 liter tank op de plaats van het reservewiel te zitten . Ik vroeg aan de dealer waarom ik niet een 69 liter tank kon bestellen waarop de dealer zij dat de 5 zitter een grotere opbergplaats heeft voor het reservewiel . Volgens mij zit het verschil hem in het totaalgewicht van de 7 zitter. i.c.m. de 69 liter tank zou het totaalgewicht boven de 1250 kg komen en zit je in een hogere belastingklasse

14 juli word de gasinstallatie ingebouwd door autohaag /zeeuw in Delfgouw op 15 juli kan ik mijn mcv ophalen .Heeft iemand al ervaring met het inbouwen van de gas installatie bij autohaag in Delfgouw?

• Remco Jan

De reden die de dealer geeft lijkt mij realistischer dan het totaalgewicht. Als het alleen om het gewicht was zou je de mogelijkheid moeten hebben om ook die grotere tank te laten monteren, en volgens mij is dat niet mogelijk.

Wat ik dan weer niet snap is dat niet alleen de 63 liter variant aanbieden. Nu moeten er weer 2 verschillende types op voorraad worden gehouden en dat is altijd duurder dan 1 type. Die 6 liter verschil is ook maar zo'n 60-70 km extra actieradius.

• frank

ik heb ervaring met lpg via de dealer in Delfgauw. Dit inbouwen besteden zij ook weer uit. aangezien ze bij meerdere zaken moesten doen in dezelfde week weet ik niet hoelang het gas inbouwen duurt. wel raad ik aan na een dagje even te bellen, want bij mij bleek na 1 week alleen het gas te zijn ingebouwd. ik moet dus weer een nieuwe afspraak voor de overige punten. de reactie van de salesmanager irriteerde mij nog het meest: ach dan komt u toch nog een keer, het zal een keer lukken. en dit terwijl ik al 3 keer voor hetzelfde punt terug ben geweest…