Alweer een deukje

• ronald

Beste allemaal

Er vliegen bij spontaan deukjes in de moterkap, heb al een keer laten uitdeuken maar er zitten er nu weer twee. heel klein, maar toch! Hoe is dit mogelijk geen schade maar een mooi!!!! deukje. War moet ik hiermee. Waar kan dit aan liggen. Weet iemand raad of heeft advies. Ik heb in deze auto al twee keer schade gehad en het valt mij op dat het plaatstaal erg dun is! als je te lang kijjkt een deuk. of komt dit om dat dacia land heeft verloren van oranje!

• mirella

Hoi Ronald,

Ik heb het ook hoor!!!

Mijn motorkap is opnieuw gespoten, de achterkant is uitgedeukt (deze keer mijn fout).

Mijn meegespoten spoilers, daar liet het lak los (gelukkig lakgarantie), dus ook opnieuw gespoten.

En nu zit er weer een klein deukje aan de zijkant van het achterportier.

Het plaatstaal is inderdaad erg dun en ik baal ervan om weer een deukje te hebben binnen 3 maanden.

Grzz Mirella

• Avaka

Voetballende jeugd? Parkeer je bij een flat? Boze buurman?

• Christophe

Heb ook een miniscuul deukje in men rechter achterportier.

Enkel vanuit een bepaalde hoek kan je het zien. Geen flauw idee hoe het er is gekomen.

Hoeveel kost het ongeveer om zo een deukje te verwijderen?

• Remco Jan

Geparkeerd onder een eik of denneboom?

Het plaatstaal is voor zover ik kan zien niet dunner dan bij andere auto's. Het is natuurlijk geen Volvo 240, maar dat is geen enkele auto meer.

• Wendy

Heb je metallic lak ?? dan heb je maar een duwtje nodig en de structuur van de metallic deeltjes veranderd zodat het een deukje lijkt… ik heb er ook last van.. maar verder blijft het een onwijze auto!!

• Remco Jan

Wat moet ik me daarbij voorstellen, bij dat duwtje? Dat de verf verschuift of zo?

• pluto

het struktuur van de metallic deeltjes is heel makkelijk weer in model te krijgen met een sterke machneet maar dan moet je wel de goede kant op wrijvenWendy schreef:

>

> Heb je metallic lak ?? dan heb je maar een duwtje nodig en de

> structuur van de metallic deeltjes veranderd zodat het een

> deukje lijkt… ik heb er ook last van.. maar verder blijft

> het een onwijze auto!!

• H@ns (jaapaap)

Meldt het deukje aan bij de verzekering en dat je op bezoek was in achterhoek-Arnhem en daar hagelschade hebt opgelopen.

Niet helemaal eerlijk maar scheelt wel