Hallo,
Gisteren hebben we onze splinternieuwe Dacia Logan MCV opgehaald! We zijn superblij met deze fantastische auto. We hebben speciaal voor deze grote auto gekozen omdat we sinds 10 maanden een Oudduitse herder hebben en voor haar wilden we graag wat ruimte achterin de auto. We hebben van deze site de tip gehaald voor het originele hondenrek en dat is ook geplaatst door de dealer. Leuk dat er een speciale site in het leven is geroepen. Voor de feestdag kwamen we net niet in aanmerking. We hadden de auto nog niet.
Nu heb ik een vraag: hoe kan ik voorkomen dat mijn hond met haar poot de klink van de achterdeurtjes van binnenuit openmaakt? Volgens het boekje zit daar geen kinderslot op. Je kunt de auto wel vergrendelen, maar dat is alleen tegen mensen die van buitenaf je auto in willen. Van binnenuit kun je er altijd uit. Hoe kan ik voorkomen dat mijn hond ineens uit de rijdende auto rolt? Moet ik dan toch de handgreep aan de binnenkant afplakken met ducktape? Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!