Genieten

• Suzan

Sinds afgelopen woensdag zijn wij ook trotse bezitters van een dacia logan mcv. Ik ben er ontzettend blij mee. We hebben een gris comite. Onze kinderen vinden het ook helemaal geweldig. Ik ga nu genieten van onze dacia. Bij ons in de buurt in Zuid-Limburg zie je er steeds meer rijden. Ontzettend leuk!

• Henri

Hallo Suzan,

Het wordt nog meer genieten in Zuid Limburg met deze aanwinst! Zelf verrijk ik het Heuvelland sinds aanvang juni (dus al 3000 km) met een MCV Gris Platine ( en sinds deze week nog extra schoon door een LPG inbouw). Veel plezier gewenst want een ander gevoel heb ik nog niet ervaren in afgelopen weken in deze ruime wagen, zeker als je een rustige rijder/rijdster bent (zowel op benzine als op LPG ca. 7,5 per 100 km).

Henri

• Arnold

Ik weet precies wat jullie bedoelen met genieten, wij hebben hem nu ook 1 dag en het is gewoon een geweldige auto !

Ook namens ons veel plezier gewenst met jullie aankoop.

gr. fam. Waardenburg

• HenkM

Hier nog een Gris Platine (binnenkort op LPG) uit het Heuvelland. Ik moet steeds vaker zwaaien hier in het zuiden :-) .

Veel plezier en veilige kilometers.

• Marjan

Hoi Suzan,

Wij hebben inmiddels meer dan 10.000 km gereden sinds november vorig jaar.

Niet alles hier dicht bij huis in het uiterste zuiden maar wel veel!

We kunnen de laatste weken ook steeds meer zwaaien want er komen er steeds meer bij. Het is wel vreemd als ik in onze kleine auto rij en een Dacia zie want ook dan heb ik de neiging om uitbundig te zwaaien. Vaak kijken mensen me heel vreemd aan.

Wie weet zwaai ik wel een keertje naar jou!

• HenkM

:-)

• brumpeer

Henk heeft helemaal gelijk. Voor de MCV zijn geen woorden. Geluk er mee.