golfbal

• harald

,,FF naar Arnhem op bezoek,,

Een omweersbui met hagelstenen zo groot als walnoten

Een klappen op het dak niet normaal meer

De auto heeft het motief van een golfbal gekregen

Ik weet niet of de verzekerring hier blij mee is,en of natuurgeweld ook gedekt is

maar afwachten denk ik

grt

harald

• Maloud

Het is heel triest als dit je overkomt, ik heb het ook eens gehad.

Een vriend van me zei toen dat een golfbal niet voor niets die putjes heeft….

Het zou de luchtweerstand verminderen :D dus een geluk bij een ongeluk !!!

• Avaka

Jeetje wat balen. Vriend van mij is hetzelfde overkomen vorig jaar. Heb die auto gezien en de schade was enorm. Is uiteindelijk allemaal goed gekomen.

Als je meer dan WA verzekerd bent (WA+ of AllRisk) dan is de kans groot dat dit onder de dekking valt.

Check je polis zou ik zeggen.

Laat even horen hoe het afgelopen is.

• Vinnie

Die van mij is er ook niet mooier op geworden…… nog mazzel dat de zijkanten gespaard zijn. Maar het dak, de koffer en de motorkap zien er uit als het oppervlak van de maan.

Zonde van zo'n zeldzaam exemplaar (sedan)!!!

• piewie

Op weg van Arnhem naar Warnsveld kwam ik in Dieren ook in een enorme bui terecht met hagelstenen zo groot als duive-eieren of - zo je wilt - golfballen. Rond twee uur. Snel naar de Shell in Dieren om onder het dak daar te schuilen. Inderdaad een enorme herrie in de bui (we schuilden in eerste instantie op de vluchtstrook, binnen een minuut meer dan zes wagens achter ons)

Zo aan de herrie te horen vreesde ik het ergste, vooral een dak als een poffertjespan. Bij thuiskomst bleek dit mee te vallen, of beter gezegd: Niet aan de orde! Geen enkel spoor van schade, in tegenstelling tot de wagen achter mij (Citroën) en daarachter (Daiatshu denk ik) die wel een aardig maanlandschap hadden. De verhalen (ook hier op het forum) over ‘dun plaatwerk’ blijken dus wel mee te vallen. Echt goed gecontroleerd hoor (met inmiddels het zonlicht er overheen) ….maar niets!

Of ik had een mindere bui, of mazzel, of gewoon geluk om tijdig onder de overkapping van de Shell te staan. …Of de Dacia is wel o.k. en jullie hadden erge pech. Succes met de schadeafhandeling, meestal is het wel gedekt bij een nieuwe auto. (hoeveel Dacia's zouden er niet meer ‘all-risk’ verzekerd zijn?)

• René

Dat wordt een leuke dag dan voor de verzekeringsmaatschappijen, onze mcv is vanmiddag ook getroffen door de hagelstenen zo groot als pingpong ballen. Dak motorkap spatborden en een paar deuren in de deuken.

Onze twingo stond er naast, dus die kan ook naar de spuiter………………

Huis en tuin zijn gelukkig gespaard gebleven, voor algemene foto's vd storm kijk op

www.weemerhof.nl

http://www.112achterhoek.nl/uitrukken.php?id=2984