Vrijdag 20 juni zijn wij vertrokken richting Alesheim een rit van 705 km waar ik eigenlijk een beetje tegen op zag omdat ik bij lange ritten nogal gauw moe wordt , maar wat schetst mijn verbazing , de Dacia Logan Mcv heeft mij niet moe gemaakt een perfecte zit ook voor lange afstanden en kwam uitgerust op onze bestemming aan ( rijcomfort een 10 )

Zaterdag 21 juni na een wat gaotische organisatie zijn we rond 11.00uur aan de rondrit begonnen door het zeer prachtige gebied rond Alesheim .

1 pech gevalletje gehad een klein ongelijkje tussen twee Dacia,s waarvan 1 de meeting moest beeindigen met een kapotte radiateur .

Verder een bezoek gebracht aan een wildpark waar we met zijn alle de gelegenheid hadden om rond te wandellen en de kinderen die aanwezig waren zich konden vermaken in de speeltuin.

Rond 15.00 uur terug gereden naar het huis van de HR Fetscher alwaar de BBQ reeds branden en wij vast aan de echte Duitse worst konden beginnen als voorafje.

Om 19.00 uur was het dan zover en kon het echte feest beginnen lekker vlees heerlijke salades en broodjes alles tot in de puntjes verzorgt , ook de aanwezige kinderen hebben een lampio gemaakt waar ze door het dorp hebben gelopen.

Zondag 22 juni na het onbijt zijn we met 65 Dacia,s op de groeps foto gegaan en hebben wij de terug reis om 12.30 ingezet om ,om 20.00 uur weer lekker thuis te zijn.

Conclusie / auto perfect /bezine verbruik ok / comfort een 10.

Verblijf / Gasthaus Conrad was voor ons helemaal goed mooie kamer goede bedden lekker ontbijt

Organisatie / had beter gekund maar ja daar kijken we doorheen.

Voor alle Nederlandse Dacia rijders ik kan jullie dit aanbevelen het was echt gezellig.

Herke en Birgit Richard en Bebas bedankt voor de gezellige dagen en graag drink ik weer een biertje met jullie ik hopp tot volgend jaar ik ga zeker weer.

Foto,s van de meeting stuur ik naar Herke en Birgit en Richard en natuurlijk ook naar jou Ger.