Verwarring uitzending

• cornelis vv

Betse Forum bezoekers en Dacia rijders.

Ik wil even het volgende kwijt over de uitzending van RTL Autowereld van zaterdag ji.

Dit hebben jullie niet aan Ger of Dacia Ned. te danken maar aan mij , ik heb RTL ingeschakeld en het mail contact bijgehouden, Ger weet hiervan want hij heeft op de meeting de mail gezien die ik heb verstuurt.

Ook heeft Dacia Ned hier niet aanmeegewerkt Rtl heeft alleen maar aan Dacia Ned wat informatie gevraagd over de meeting.

Nu wil ik niet met de eer gaan strijken maar een correcte vind ik wel op zijn plaats Ger.

• Henk den Haan

Voor mij is er geen enkele verwarring betreffende de uitzending. het zal mij een wordt wezen wie de zaak heeft aangezwengeld. Wat wel duidelijk is geweest? het interview met Ger. Dat was pure reclame voor de Dacia-rijders. Hopelijk krijgen de autojournalisten nu wel een goed beeld over de Dacia.

Maar uhhh, bedankt Cornelis

• Remco Jan

Hebben autojournalisten nu dan een verkeerd beeld van Dacia? Ik heb eerlijk gezegd nog geen slechte reviews gelezen.

• Henk den Haan

Een zin uit het AD van gisteren (28-06-2008) geeft m.i. weer dat men al een oordeel heeft voordat met de auto heeft gezien. Menig verslaggever gaat met een vooringenomen standpunt een auto beoordelen. Lees het artikel in het AD maar eens.

Toen ik het gelezen had, dacht ik; ja…ja… dat had je niet verwacht hè.

Citaat AD:

Het interieur van de Sandero is rammelvrij en lang niet zo spartaans als gedacht

Einde citaat.

Het woordje “gedacht” geeft aan dat er een mening aanwezig was.

Overigens heb ik reeds vaker meegemaakt dat men tegen mij zei: is het nog wat zo'n Dacia of valt die tegen. Binnen twee minuten valt dan hun mond open van verbazing.

Niet vaak ben ik afgegaan op een recensie, maar puur op eigen waarneming en gevoel.

• Remco Jan

“Het interieur van de Sandero is rammelvrij en lang niet zo spartaans als gedacht”

Ik vind dat eerlijk gezegd een positieve opmerking in de test. Als je kijkt naar andere auto's in deze prijsklasse en met veel hard plastic van binnen, dan scoren Dacia's boven verwachting goed.

De meeste auto's in deze prijsklasse, en met veel hard plastic van binnen zijn behoorlijke rammelbakken.