testrit Sandero

• cornelis vv

Ik heb vandaag even de Sandero mogen testen en wat schetst mijn verbazing , dat dingetje op wieltjes rijd echt perfect.

Nu was hij natuurlijk nieuw maar wat een auto is dit zeg.

Ik had de 1.4 8v mpi laureatte uitvoering en dat gaat toch nog behoorlijk van zijn plek.

Ook op de snelweg heeft het kleine Dacia,tje geen moeite om mee te komen met dat 1.4 motortje.

Mijn conclusie een fijn en pittig auto,tje voor weinig centjes en zelfs nog iets groter als de Clio.

Het is dat mijn vrouw en kinderen het niet willen maar ik kan iedereen of toekomstige Dacia rijders dit bommetje op wieltjes aanraden.

• Wendy

Je hebt wel de sandero-koorts te pakken he….

Soms last van het tegenovergestelde van claustrofobie ?? Last van teveel ruimte om je heen……

Maar ik kan me jou vrouw beter snappen dat die daar geen last van heeft en het heerlijk vind dat alles meegesleept kan worden….

Of zit het euvel daar in ??? Het simpele feit dat mannen altijd vinden dat vrouwen teveel meenemen op vakantie ???? LoL

Wen er maar aan…………….

Wendy (en ik sleep ook altijd heerlijk veel mee…..)

• Remco Jan

Is de Sandero ook stiller gemaakt dan de MCV?

• cornelis vv

Jazeker dat vind ik wel hij is een stuk stiller als de MCV dat viel gelijk op

• cornelis vv

Jazeker dat vind ik wel hij is een stuk stiller als de MCV dat viel gelijk op

• cornelis vv

Ja dat viel gelijk op , hij is een stuk stiller.

• cornelis vv

volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed 3 keer nee 2 kunnen er weg,

• Wendy

Je raakt er helemaal van slag van………………

• cornelis vv

Ja ik heb geen idee wat er fout is gegaan kreeg steeds een fout melding maar toch geplaatst en nee hoor ben niet van slag de MCV blijft maar wilde toch heel graag weten hoe de Sandero rijd.

• elfred

Hoi,

Bij dezelfde genomen geluidsdempende maatregelen zal de Sandero inderdaad stiller zijn. Dit heeft vooral te maken doordat de Sandero een veel kleinere klankkast heeft/is.

groet , Elfred