Dacia Sandero

• Marion

Hallo,

Ik rijd sinds donderdag 3 juli jl. in een nieuwe Dacia Sandero Laureate. Ben heel benieuwd of er al meer rondrijden en zo ja, vanaf welke datum.

• raymon

ik binnekort ook hem ook gekocht vette bak groetjes raymon

• A3aan

En bevalt ie?????

Beetje jaloers ben ik wel hoor… maar voor mij komt het ook wel een keer.

Heel veel plezier ermee

• Marjan

Tjee Marion, proficiat! Ik moet nog ff wachten tot half augustus maar dat is in ieder geval sneller dan toen met de MCV (8 maanden). Hou ons maar op de hoogte van je ervaringen.

• Cor

Hoi Raymon

Nou gefeliciteerd met je Sandero vet man,eindelijk geen kippehok meer.

• Marion

Bedankt voor de leuke reacties.

Tot dusverre bevalt de Dacia Sandero (Laureate) prima. Veel leuke reacties gehad. Je ziet mensen ook echt kijken omdat ze de auto nog niet kennen. Dat is wel grappig.

Nog geen foto gemaakt van de auto, maar die volgt spoedig.

Groet, Marion

• Marion

Hoi Raymon,

Wel type heb je gekocht? En in welke kleur?

Groet,

Marion

• gdamen

Bevalt hij een beetje? De mijne komt eind juli/begin augustus. Na het bij elkaar plussen van de “wensen” (een 1.4 MPI, Lauréate, pack exclusive, blue electrique) bleek deze door de dealer al als voorraadmodel te zijn voorbesteld.

• Marion

Hallo,

Wij hadden dezelfde voorkeuren, op de kleur na. Hij bevalt prima. Merk wel dat een 1.4 wat minder snel is als de 1.6 die we hiervoor hadden. Maar dat is een kwestie van wennen.

Onze auto hadden wij gekocht voordat de auto's in de showroom stonden. Ook de auto die voldeed aan onze wensen was vooruitbesteld door de dealer. Vandaar dat deze al op 3 juli afgeleverd is.