Linker buitenspiegel

• RoFli

Vandaag bij terugkomst op het parkeerterrein misten mijn vrouw de linker buitenspiegel van onze 4 maanden oude Logan. Zoeken heeft niets opgeleverd. De kap waar de spiegel inzit mankeert niets, er steken alleen twee draadjes uit. Ik weet dat er mensen zijn, die jaloers zijn. Ik hoop alleen niet dat dit een hype gaat worden om op deze manier een Logan bij elkaar te sparen. Vraagje: Is deze spiegel specifiek voor DACIA of is dit universeel voor Renault?

RoFli

• piewie

En je hoeft niet bang te zijn dat ze je bij de dealer een rechter spiegel aansmeren, die past namelijk ook links.

• Marco

Mijn spiegelglas ben ik verloren toen er een auto langs reed. Hij raakte hem, en het glas was kapot. In eerste instantie balen. Dader reed door.

Maar bij de dealer moest ik weer glimlachen. Spiegelglas kost maar € 8,-.

Een schaderapport schrijven en per post verzenden is duurder!RoFli schreef:

>

>

> Vandaag bij terugkomst op het parkeerterrein misten mijn

> vrouw de linker buitenspiegel van onze 4 maanden oude Logan.

> Zoeken heeft niets opgeleverd. De kap waar de spiegel inzit

> mankeert niets, er steken alleen twee draadjes uit. Ik weet

> dat er mensen zijn, die jaloers zijn. Ik hoop alleen niet dat

> dit een hype gaat worden om op deze manier een Logan bij

> elkaar te sparen. Vraagje: Is deze spiegel specifiek voor

> DACIA of is dit universeel voor Renault?

>

> RoFli

• RoFli

Bedankt voor de info.

Vanochtend het spiegelglas opgehaald bij de dealer, De prijs die ik mocht afrekenen is een stukje hoger dan € 8,-, namelijk € 26,26. Misschien komt dat omdat er ook verwarming in zit.

RoFli

• Lauréate

DE prijs van 26 euri kan kloppen

reden is dat ook ik mijn linkerglas heb moeten vervangen,

nadat er vandalen tegen mijn spiegel hadden getrapt.

In eerste instantie wilde ik mijn gehele linkerspiegel vervangen omdat er stukjes plastic in het draaimechanisme van de spiegel zaten.

Maar toen ik hoorde dat dit weleen week of twee drie kon worden heb ik zelf maar iets weggesneden zodat alles weer paste.

En alleen het glas vervangen.

• Johnny Logan

Heb jij dan ook een MCV? Want bij mij gaat dat echt niet lukken. Of de spiegel moet aan de achterzijde ook spiegelend zijn :)

• piewie

@ Johnny Logan: Als je vraag voor mij bedoeld is…ja ik heb een mcv.

Om te voorkomen dat je tegen de achterkant van de spiegel aankijkt moet je de spiegel 180 graden over zowel de lengte- als de breedte-as keren als je 'm aan de andere kant monteert.