Proefritje Sandero

• A3aan

Vandaag even een uurtje gestuurd in de Sandero, ik vond hem goed rijden, een nadeel is wel dat het lang duurt voor dat in z'n 4 de auto op snelheid kwam.(1400 motor)

Een nader nadeel is dat de zitting vrij kort is dus als je lange benen hebt, ontbreekt over een groot gedeelte de steun voor je bovenbeen. Ik denk dat je daar tijdens lange ritten last van krijgt. Ik moet wel zeggen dat het een hele complete auto is, die verder lekker rijdt hoor! Veel bekijks ook… maar dat komt misschien ook omdat er met grote letters SANDERO op de zijkant stond. :-)

Koop de laureate met het exclusive pack en je hebt voor 11.000 een toppertje met airco en drie jaar garantie!!! Wat kan je gebeuren????

Jammer van die stoelen…anders had ik vanmiddag waarschijnlijk de deal gesloten. Nu wil ik er toch nog even over nadenken, juist omdat we altijd op vakantie met de auto door Europa heen crossen, en als je dan na een ritje gekreukeld uit je auto komt ben je ook niet blij…

Voor de rest, toppertje…. aanrader!!!!

• Remco Jan

Of stoelen in een auto bevallen is heel persoonlijk. Ik heb zelf in onze MCV na zo'n 150 km al een ongemakkelijk gevoel (ik ben dan ook benieuwd hoe onze vakantie gaat verlopen). Ik vind de zitting te kort en de rugleuning te laag (ook de hoofdsteunen zitten te laag). Hopelijk kiest men voor iets grotere stoelen in een volgende versie. Op de achterbank is het trouwens een stuk beter. Daar kan ik de hoofdsteunen op een veilige hoogte instellen.

Hiertegenover staat dan toch weer de lage prijs, die veel goedmaakt. Je kan niet alles hebben als je niet de hoofdprijs wilt betalen.

• razvan

Een kussentje kan soms enorm helpen.

• Remco Jan

Met een kussentje maak je de stoelen effectief toch nog kleiner?

• razvan

In het verleden bij een Peugeot 309 liet ik een kussen gedeeltelijk rusten op de stoel (en daarmee geklemd door mijn bovenbeen) en de richting van de onderkant van mijn knie. Kon zo veel langer doorrijden zonder pijn te krijgen in mijn rechterbeen. Gemis van lendesteun in de rug loste ik ook met kussentje op.

• Eduardo

Hoi.

Ik heb nu een Kia Picanto zou ik er wat ruimte op vooruitgaan met een Sandero ben ook nog al flink uitgevallen.

Zit je echt wat hoger?

• cornelis vv

Je gaat er met een Sandero zeker op vooruit hij is nm ook nog eens groter dan een Clio ik heb in de Sandero ook gereden en ben zeer te vreden over deze auto en ik ben nm ook nogal fors 1,89 m groot en 1?5 kilo.