brink trekhaak kabelset Mcv 2 soorten

• Chinnie

Ik wil effe waarschuwen dat er 2 kabelsets van brink trekhaak zijn voor de MCV.

Ik had namelijk de verkeerde.( en das balen als je er mee bezig bent en het niet af kunt maken.

Het zit hem in de connectors die in de achterlichten moeten , zijn totaal anders.

Een telefoontje met Brink gepleegd en inderdaad.

MCV tot dec 2007 moet je set 742511 hebben.

MCV vanaf dec 2007 moet je set 742591 hebben.

Dacia heeft toen hun achterlichten connectors veranderd ivm problemen met de stekkertjes.

Bij Brink stond dit nog niet op de site, dit passen ze op de site aan bij de volgende update.

Ik heb fotos beschikbaar van beide sets , als je het wil zien. suk6

• Avaka

Klopt, mijn dealer ging hier ook mee om zeep.

Ondertussen is het opgelost en kan ik morgen om 09:00 mijn spiksplinternieuwe MCV ophalen. De dag erop gaan we op vakantie! Mooi vooruitzicht toch?! :)

• Outline

Dit is al oud nieuws, dat van die connectoren is al meerdere keren gemeld.

Het is iets wat men bij Brink (en Bosal) al maanden weet. Er is al die tijd ook al een artikelnummer beschikbaar, alleen het artikel was nog niet leverbaar (nu blijkbaar dus eindelijk wel, GELD OOK VOOR BOSAL ivm zelfde kabelset-leverancier). Maar blijkbaar is men te lui om dit te melden en laat men klanten liever de verkeerde kabelset bestellen!

Overigens heb ik om deze reden een trekhaak met kabelset van MVG besteld, zie http://www.direkt.mvg-ahk.de/advanced_search_result.php?keywords=Dacia+Logan+MCV+Kombi&x=0&y=0

• brumpeer

Heel veel plezier met de spiksplinternieuwe MCV.

Het is me toch een lekker wagentje! En zoals jij allang weet zit er alles op wat een mens nodig heeft. Jullie MCV zal vast bijdragen aan nóg meer vakantiegenot. Geluk ermee. En zet de meter voor het benzineverbruik constant stand-by.

Gisteren reed ik nog 5.8/100. Houden we nog meer geld over(!)

• Avaka

Het is inderdaad een heerlijke wagen. De 1e 320 kilometer zit er al weer op! :)

Afgelopen weken tijdens het wachten dacht ik soms bij mezelf: “reed ie echt wel zo goed toen ik aan het proefrijden was?” Heb ik me niet vergist?

Maar nee hoor. Echt een fantastisch rijdende auto.

En een ruimte, niet te geloven.

Heb overigens ook al LPG besteld…. Gniffel gnuif…. :)

• brumpeer

Zo zie maar weer. Het rijden wordt nog veeeeel beter. Er was iemand die z'n oude focus een beetje miste. Wij zéker niet. En je houdt een aardige duit op je bankrekening. Dat vonden wij toch erg aangenaam. En met die gastank erbij is het nog aangenamer. Helaas hebben wij een 1.6:mpi. Even niet goed opgelet…

Als we over drie jaar gaan inruilen toch nóg beter opletten. Dan gaan we ook proberen het oude logo over te zetten.

Geniet er van!