Wat is dit voor iets ?

• Gunter

http://www.autoscoops.eu/autoforum/viewtopic.php?t=17592&highlight=&sid=6e219d98cc963f9ddf84b09ba666cd04

In die topic staan enkele interessante fotos die ik hier nog niet heb gezien denk ik.

De eerste fotos in die topic kennen we allemaal wel denk ik maar de laatste (de zwart witte), als je gans naar beneden scrolt zijn nieuw voor mij.

Mischien interessant materiaal voor Ger ?

Als het oud nieuws is excuseer me dan.

• Reginald P.

Hoi Gunter,

Geen excuses nodig. Leuke foto's. Zelf nog niet eerder gezien i.i.g.. Het lijkt mij onmiskenbaar de ongecamoufleerde versie van de auto die je bovenaan dezelfde pagina (de idd. al wel bekende foto's) nog ‘met jurkje aan’ ziet: namelijk de flink ge-facelifte en ge-update versie van de Renault Clio Symbol / Thalia…

Leuk om te zien wat Renault daar mee gedaan heeft. Dat durf ik te zeggen omdat de afbeeldingen op de één of andere manier nogal waarheidsgetrouw overkomen; ik zie geen gekke zaken… Frappant dat er naast de Logan op de wereldmarkt nog steeds plek is voor deze auto, die onmiskenbaar kleiner is (heb je wel ‘s ’n Logan en Clio Symbol / Thalia naast elkaar gezien..?!) maar toch nooit goedkoper zal zijn of veel beter zal rijden / zitten dan een Logan… Frappant dus, hoe smaken wereldwijd verschillen. Is misschien maar goed ook. Wordt anders zo saai…

;)

Reginald