Lady`s and gentelmen we gad him

• Jos D

Vandaag dan mijn (ons) comeet grijze MCV bij de dealer opgehaald.

We hebben er maar drie weken op moeten wachten .

Wel even wennen mijn ergste angst was in pakeren.

Maar dat gaat redelijk goed.

In de garage was het krap aan dat had ik even uitgemeten .

Maar ook daar was de angst groter dat het niet zou passen dan in de werkelijk heid.

Ben er zelfs weer uitgekomen.

Het vreemde is dat je dan meteen op alle Dacia`s op de weg gaat letten .

Score tot nu toe drie MCV`s allemaal in de omgeving appingedam.

Vooral de reactie bij ons en de kinderen kijk daar gaat er weer een helemaal hyper dat we een mede Dacia weggebruiker tegen komen.

Zo moest ik wachten in appingedam voor de brug en jawel een zilverkleurige Dacia achter me.

We konden weer doorrijden anders was ik zeer zeker uitgestapt.

Vooral de reactie van de andere Dacia mensen te zien als die een Dacia zien is erg leuk.

Jos is zeer happy haha

Aan allen en vriendelijke Dacia groet

• aletta

Hoi Jos

Gefeliciteerd en welkom bij de club van tevreden Dacia rijders, veel plezier met je MCV.

• magomat

avond Jos

veel geluk met jullie new Dacia . Genieten ervan is het punt

magomat, belgië BHV

• Gunter

Proficiat, de onze staat komende dinsdag klaar.

Ik heb ook een beetje schrik voor de garage in-en uit te geraken en mischien nog meer voor inparkeren.

Wij kijken al enkele maanden naar Dacia's die we tegenkomen op de weg en toeval of niet maar sedert de lente begint hij meer en meer in het straatbeeld te verschijnen.

Ik vraag me echter af of het samenhorigheidsgevoel tussen NL'ers die rijden met een Dacia ook terug zal te vinden zijn tussen de BE Dacia rijders.

Tot op heden kon ik er niks van merken aangezien ik met m'n Mondeo niet ging reageren als ik er èèntje zag, die mens(en) zouden me zeker voor gek verklaard hebben :D

• Arno vd Veer

Wel Gunter ik kan je vertellen dat ik regelmatig in Belgie vertoef, op vakantie in de Ardennen maar tussendoor vaak in de omgeving van Turnhout en Brasschaat. Dit om het overheerlijke Belgische brood te halen( ja hoe gek kan een MCV rijder zijn, maar er gaat ook zoveel brood in die auto) Voor ons is dat een mini vakantie en dan gaan we graag naar de Carrefour in Turnhout om lekkere Belgische dingen, maar vooral voor het mooie ronde brood.

Awel, wij hebben een heerlijke bakker gevonden in St Antonius/Zoersel en toen wij daarvandaan richting Brasschaat reden kwamen wij een Belgische MCV rijder tegen die enthousiast zwaaiend en lachend ons tegemoet kwam. Een heerlijk gevoel ga dat want hier in de omgeving van Spijkenisse zie ik er regelmatig MCV rijden, vaak dezelfde, maar zwaaien??? Mooi niet!! Dus die Belgen kennen er wel wat van, dat komt wel goed,

Welkom bij de club en wellicht tot ziens in Belgie.

Arno van der Veer.

• Gunter

Mooie vooruitzichten.

Maar vraagje aan degene die dit jaar aanwezig waren op de meeting.

Waren daar eigenlijk Belgen vertegenwoordigd?

• Jos D

Gunter dat gevoel komt wel goed tussen ons wie weet drinken we of in jouw mooi land of in ons land ooit iets.

Ik heb dat gevoel tussen mede merk genoten bij andere merken ook nooit gehad.

Met mijn ford Ka zelf niet bij meetings.

Maar ik merk het nu zelf als ik bij een Dacia in de showroom stond dat er mensen op me af kwamen en hele leuke gesprekken begonnen.

Dat gek verklaren ach dat doet ze zo ook wel bij mij.

Mijn advies dont worry by happy en uit je zelf haha.

Jos

• A3aan

In ieder geval welkom in de dacia familie Jos, en veel veilige kilometers….

Ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn aankoop, en ik hoop dat jij dat ook niet krijgt

• Gunter

“Gunter dat gevoel komt wel goed tussen ons wie weet drinken we of in jouw mooi land of in ons land ooit iets.”

Dan mogen we wel niet teveel drinken of we herkennen onze wagens nog niet meer uit elkaar (ikke ook komeet grijs) en kom ik thuis met een exemplaar met NL nummerplaat en omgekeerd :D

• bissyboy

Gunter schreef:

>

> Proficiat, de onze staat komende dinsdag klaar.

> Ik heb ook een beetje schrik voor de garage in-en uit te

> geraken en mischien nog meer voor inparkeren.

bij mij was het al raak de tweede dag bij het achteruit rijden te vroeg overgedraaid en met de bumper langs de muur , gelukkig zie je niet veel schade.

> Wij kijken al enkele maanden naar Dacia's die we tegenkomen

> op de weg en toeval of niet maar sedert de lente begint hij

> meer en meer in het straatbeeld te verschijnen.

> Ik vraag me echter af of het samenhorigheidsgevoel tussen

> NL'ers die rijden met een Dacia ook terug zal te vinden zijn

> tussen de BE Dacia rijders.

hier in mijn omgeving (W.VL.) rijden er al wat rond maar als je dan even zwaait of een licht trekt kijken ze verbaast .

> Tot op heden kon ik er niks van merken aangezien ik met m'n

> Mondeo niet ging reageren als ik er èèntje zag, die mens(en)

> zouden me zeker voor gek verklaard hebben :D

wel heb ik af en toe een trukker die met zij lichten seint , meestal NL nummerplaat :) dan schrikt mijn vrouw even en denkt dat er wat is met onze MCV.