ik heb al enkele keren horen spreken over de versie prestige, alleen ik vindt er hier in belgië nergens sprake van niet bij de logan mcv of sandero.
is deze misschien alleen maar in bepaalde landen beschikbaar.?
Hoi Magomat,
Je hebt het over ‘deze’ site…
Gezien de site waarop we ‘zitten’, en ‘waarop’ jij, en ik dit (wat ik nu tik) dus ook tikken.., zou je deze site bedoelen..!
Maarrr… Je be-DOELT waarschijnlijk DEZE site! Toch? Je hebt het over video's en foto's en ‘veel aangehaald als info voor andere sites’… Die kom je HIER (op de Dacia-variant van Prikpagina, dus…) echter niet overheersend tegen.
Twee heel verschillende dingen, eh… sites, dus. Die eigenlijk helemaal geen fluit met elkaar te maken hebben, in die zin, dat er totaal verschillende mensen ‘achter zitten’, en de ene site (DEZE, dus…) feitelijk een commerciele achtergrond heeft, en die andere (www.dacialoganmcv.nl, dus…) totaal niet.
Dat de ene site een ‘ik-schrijf-een-stukkie-en-reageert-u-maar’ achtergrond heeft (de site van Ger, www.dacialoganmcv.nl dus), en de ander een ‘post-it’-functie, maakt de combinatie van die twee wel absoluut ideaal, en ondanks dat ze op zich niets met elkaar te maken hebben, is het dus wel slim en handig, dat ze beide naar elkaar linken…
Groet,
Reginald
www.dacialoganmcv.nl deze site bedoelde ik inderdaad.
ik dacht dat de deze www.prikpagina.nl/list.php?f=2350 een onderdeel uit maakte
van de vorige site.
zo dit is ook weer opgehelderd.
toch wel leuk als ze mekaar zo nauw aansluiten voor mij ging het door als een onderdeel.
ik weet één ding zeker ik heb nog nooit een wagen gekocht waarvan ik zo goed op de hoogte was als de MCV die nu in bestelling is. Het lijkt alsof ik hem reeds in bezit heb. Jongens wat kan enkele weken wachten soms toch verschrikkelijk lang duren.Vlug 20 oktober en ik hoop dat hij daar zal zijn dan.
dan ben ik ook een daciaan . Ik ben ben van plan om vanuit België naar de volgende meeting in Nederland te komen.
leuke boel en ook voor de kinderen en we malen enkele kilometers extra ondertussen.
Mijn broer heeft een sedan logan 1,4 en hij is er uitermate tevreden over.dus heb ik hem de weg naar de sites getoond.Alleen de carterbeschermplaat was eens losgekomen.
en weet je elke keer je naar onderhoud gaat belt de garage (Renault) de klant terug op om na te gaan dat alles perfect verliep en dat alles naar de wens van de klant was.Maak je niet veel meer mee tegenwoordige zijn het allemaal grote garages en ben je nr zoveel.
Dacia terug naar de roots van het autorijden .
wat blijkbaar zoveel mensen misten zonder er erg in te hebben.
geen honderden instellingen en knopjes en toeters en bellen gewoon een
goede degelijke auto .
ik was onmiddelijk verkocht toen ik hem voor het eerst zag de MCV
magomat zegt
“ Ik ben ben van plan om vanuit België naar de volgende meeting in Nederland te komen. ”
Wel, dat zou ik nu eerlijk gezegd ook wel zien zitten volgende meeting.
Maar als ik Ger was zou ik voor een volgende meeting uitkijken naar een meer centrale lokatie tussen BE en NL.
Meer in de richting van de grens.Tenslotte is de MCV deze zomer echt beginnen te verschijnen in het straatbeeld en dagelijks komen er nieuwe bij.
Daar we het hier in BE niet echt nodig hebben om een site a la Ger's te hebben (waarom zouden we? Ger z'n taal verstaan wij ook ) Zal er niet vlug een Belgisch alternatief komen.
En ik ben er zeker van dat indien de meetings in de grensstreek zouden plaatsvinden er veel Vlamingen zouden verschijnen, wat nog meer dacia's zou betekenen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?